Γυναίκα

Kάντε το καλύτερο σεξ που έχετε κάνει ποτέ εφαρμόζοντας 4 μυστικά!

Mετά τη χημεία και τη διάθεση για καυτό σεξ αυτά τα τέσσερα μικρά μυστικά θα σας στείλουν σε άλλη διάσταση.

Τολμήστε τα!

 

Άλλαξε το σκηνικό
Το ξέρουμε πω το σεξ στο κρεβάτι είναι άνετο, σχεδόν ξεκούραστο και σας επιτρέπει τις αγκαλιές μετά τη συνεύρεση, αλλά είναι σίγουρο πως έχεις κάνει σεξ στην κρεβατοκάμαρά σου εκατοντάδες φορές. Βαρετό. Μετά από καιρό δεν έχει πια τόση πλάκα γιατί όλα έχουν καταντήσει ρουτίνα. Προτίμησε κάποιον ασφαλή, αλλά εξωτερικό χώρο. Ο κίνδυνος να σας πιάσουν είναι το πιο αποτελεσματικό διεγερτικό και για τους δυο σας. Απλά προσπαθήστε να το αποφύγετε. Καθόλου κομψό!

Γίνε ρομαντική
Σέξι εσώρουχα και κεριά. Πολλά κεριά. Γέμισε κάθε επιφάνεια του σπιτιού με κεριά. Όσο πιο πολλά κεριά τόσο αυξάνεται η διάθεση για τρυφερό σεξ. Και αυτό είναι το καλύτερο σεξ. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στην ρομαντική ατμόσφαιρα που δημιουργούν. Με τη ζέστη που θα δημιουργήσουν θα θέλετε να βγάλετε ο ένας τα ρούχα του άλλου. Φροντίστε τα κεράκια σας να είναι και αρωματισμένα γιατί ακόμα και οι γλυκές μυρωδιές σε βάζουν στο κλίμα.

Κάντε ρόλους
Αν θα χαρακτηρίζατε τη σεξουαλική σας ζωή βαρετή, γεμάτη ρουτίνα, απλά φορέστε μια στολή! Οι ρόλοι είναι ενας εύκολος τρόπος και μια απίστευτα ανανεωτική διαδικασία και για τους δύο. Το γνωστό και στα αγγλικά ως role play είναι επίσης πολύ απελευθερωτικό γιατί μπορείτε να εκφραστείτε όσο βρώμικα θέλετε και να έχετε τη δικαιολογία πως ήσασταν κάποια άλλη.

Στο ψυγείο ολοταχώς
Το να είσαι γυμνή και να νιώθεις ευάλωτη μπροστά σε κάποιο άλλο πρόσωπο είναι αρκετά ερεθιστικό. Φανταστείτε να προσθέσετε σε όλο αυτό και το φαγητό… Η σαντιγί, το τάισμα στο στόμα φρούτων ή και μικρών γλυκών είναι απίστευτα σέξι. Μεταφέρετε το ερωτικό παιχνίδι στην κουζίνα.

 

blog.focuswebtv.gr

Γυναίκα

Μελιτζάνα: Πώς θα πρέπει να την χρησιμοποιήσετε για ν' αδυνατίσετε

μελιτζάνα

Είναι αγαπημένο συστατικό στην κουζίνα, αλλά λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μελιτζάνα για ν’ αδυνατίσετε. Χαμηλή σε λιπαρά αλλά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, η μελιτζάνα είναι εξαιρετική για την υγεία σας.

Υγιή όργανα

Η φλούδα και οι σπόροι της περιέχουν ίνες και είναι γεμάτες θρεπτικές ουσίες. Η συχνή της κατανάλωση βοηθά τα όργανά σας να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, βοηθώντας ειδικά το συκώτι σας και τη χοληδόχο κύστη ν’ αποτοξινώσουν το σώμα σας.

Διεγείρουν το πεπτικό σας σύστημα και μειώνουν απευθείας το εντερικό και σωματικό λίπος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μελιτζάνα για ν’ αδυνατίσετε και να μειώσετε τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια ταυτόχρονα! Προσθέτοντάς τη στη διατροφή σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει με χρόνιες ασθένειες όπως την αθηροσκλήρωση και τα καρδιαγγειακά προβλήματα.

Το σώμα σας λατρεύει τις ίνες, τις βιταμίνες και τα μέταλλα που έχει η μελιτζάνα. Είναι τέλεια για ν’ αδυνατίσετε και να βελτιώσετε την υγεία σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αδυνάτισμα: «Κάψτε» το λίπος με αυτά τα 5 φρούτα

Ορίστε μερικοί λόγοι:

Η μελιτζάνα βοηθά την κυκλοφορία του αίματος επειδή περιέχει βιταμίνη Ε και ανθοκυανίνη, ένα αντιοξειδωτικό το οποίο αποτρέπει τις καρδιακές παθήσεις.

Είναι διουρητική, κάτι που την κάνει εξαίσια αν κάνετε δίαιτα. Οι μελιτζάνες θα αποτρέψουν την κατακράτηση υγρών στο σώμα σας.

Περιέχει καλή ποσότητα νατρίου και καλίου, συστατικά που χρειάζεται το νευρικό και το καρδιαγγειακό σας σύστημα για να λειτουργήσει.

Καθώς δεν περιέχει λίπος ή ζάχαρη, η μελιτζάνα συνιστάται για άτομα με διαβήτη.

Οι μελιτζάνες βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης επειδή απορροφούν το λίπος στο φαγητό που τρώτε. Απομακρύνουν τις τοξίνες και ρυθμίζουν την πέψη σας.

Χάρη στις ίνες της, η μελιτζάνα αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα.

Η μελιτζάνα προλαμβάνει την αναιμία και υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα χάρη στο μαγνήσιο και τον σίδηρο.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τη μελιτζάνα για ν’ αδυνατίσετε;

Νερό μελιτζάνας για αδυνάτισμα

Ξεκινήστε δυναμικά το ταξίδι αδυνατίσματός σας με νερό μελιτζάνας. Παρασκευάζεται εύκολα, το μόνο που χρειάζεστε είναι συνέπεια. Μπορείτε να πίνετε αυτόν τον χυμό οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Συστατικά:

2 κούπες μηλόξυδο (400 ml)

1 κουταλιά της σούπας μαγειρική σόδα (9 γραμ.)

1 μελιτζάνα

Τον χυμό από ένα λεμόνι, όχι πολύ ώριμο

4 κούπες νερό (1 λίτρο)

Οδηγίες:

Πλύνετε τη μελιτζάνα με τη μαγειρική σόδα και το μηλόξυδο για ν’ αφαιρέσετε τις τοξίνες και τα φυτοφάρμακα. Ξεβγάλετε καλά με νερό.

Κόψτε τη μελιτζάνα σε λεπτές φέτες (τουλάχιστον ένα εκατοστό πάχος) χωρίς ν’ αφαιρέσετε τη φλούδα.

Προσθέστε τις φέτες στην κανάτα μαζί με το νερό και τον χυμό λεμονιού.

Ανακατέψτε με ένα μακρύ κουτάλι και αναμείξτε καλά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: DYI: Λάδι σώματος για λιποδιάλυση - Αποτελεσματική θεραπεία!

Σημαντικό: Βάλτε το στο ψυγείο για να κρυώσει για τουλάχιστον μια νύχτα πριν την κατανάλωσή του. Έτσι, η μελιτζάνα θα έχει τον χρόνο ν’ απελευθερώσει τις θρεπτικές της ουσίες στο νερό. Ο χυμός λεμονιού είναι σημαντικός επειδή ενισχύει τη δύναμη της μελιτζάνας και της δίνει καλύτερη γεύση.

Συμπεριλάβετε μελιτζάνες στα γεύματά σας

Εδώ είναι ένα απλό μενού το οποίο μπορείτε να προσθέσετε στη δίαιτά σας.

Πρωινό

Νερό μελιτζάνας με λεμόνι και βρώμη.

Ένα φρούτο, είτε ένα μήλο είτε μια μπανάνα.

Μεσημεριανό

Μια κούπα νερό με μελιτζάνα και λεμόνι, πάντα πριν το γεύμα.

Στήθος κοτόπουλο στο γκριλ με μαγειρεμένα λαχανικά.

Μια σαλάτα με σπανάκι, ντομάτες, ξηρούς καρπούς και τυρί χαμηλών λιπαρών.

Σνακ

Μια κούπα χυμό μελιτζάνας με λεμόνι.

Μια χούφτα ξηρούς καρπούς.

Δείπνο

Μια κούπα χυμό μελιτζάνας.

Μια σαλάτα με πρωτεΐνη. Παραδείγματος χάρη: μαρούλι, παπάγια, τοματίνια, ελαιόλαδο και ψάρι ή κοτόπουλο.

Να θυμάστε, αν προσπαθείτε ν’ αλλάξετε τον τρόπο που τρώτε, θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν ειδικό ώστε να σας συστήσει μια δίαιτα η οποία θα πληροί όλες σας τις ανάγκες. 

Υπάρχει θέση για τη μελιτζάνα σχεδόν σε κάθε δίαιτα! Μην ξεχνάτε τη γυμναστική επίσης. Πρέπει να έχετε στο νου σας ότι πρόκειται για μια αργή διαδικασία, αλλά αν γίνει σωστά, αξίζει τον κόπο.

via

ESPA BANNER