Γυναίκα

Ankle boots και πώς να τα φορέσεις

Ψηλά και λατρεμένα, γίνονται η πιο κομψή και ζεστή πρόταση για όλη τη μέρα και για κάθε περίσταση, ανάλογα το στυλ σας. Οι σχεδιαστές, τους πρόσθεσαν λεπτομέρειες όπως τρουξ και περίτεχνα τακούνια, και σας δίνουν την επιλογή να αντικαταστήσετε τις κλασσικές γόβες, απογειώνοντας με αυτό τον τρόπο το ντύσιμό σας.

Παρακάτω είναι μερικές προτάσεις για το πώς να ακολουθήσετε και το φετινό χειμώνα τις τάσεις της μόδας, χωρίς να χρειαστεί να ξεφύγετε από το προσωπικό σας στυλ.

Η πιο ασφαλής επιλογή, για όλη την ώρα είναι τα flat μποτάκια, τα οποία είναι άνετα, μπορούν να φορεθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και αναβαθμίζουν την εμφάνισή σας, χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Μπορείτε να τα συνδυάσετε με αέρινο φόρεμα, floral φούστα, leather κολάν, ακόμα και με το κλασσικό μαύρο παντελόνι που φτάνει ως τον αστράγαλο. Για ένα πιο ρομαντικό στυλ, ταιριάξτε τη maxi φούστα σας με ένα απλό t-shirt και τα ankle boots, ή κατά τον ίδιο τρόπο, το αγαπημένο σας πουλόβερ με την girly κοντή σας φούστα.

Αν είστε λάτρεις του ροκ, προτιμήστε μποτάκια με τρουξ ή δερμάτινα λουράκια και συνδυάστε το skinny jean σας ή το στενό παντελόνι σας με το leather jacket σας. Ολοκληρώστε την εμφάνιση με oversized τσάντες και κολιέ που θα στολίζουν τον λαιμό σας.

Τα παπούτσια λένε φέτος ναι στις έντονες μύτες. Αν λοιπόν επιθυμείτε πιο ethnic look, αναζητήστε τα μυτερά ankle boots, με πιο χοντρό τακούνι και σκαλισμένα σχέδια στο δέρμα τους. Ιδανική επιλογή για να τα ταιριάξετε θα ήταν ένα σκουρόχρωμο denim  και ένα jacket με χρώματα και prints. Τέλος, οι πιο κλασσικές στην εμφάνιση, θα αγαπήσετε την πιο στενή εκδοχή του παπουτσιού. Και ο λόγος για εκείνα που δένουν στους αστραγάλους και σας επιτρέπουν να τα φορέσετε και μέσα από οποιοδήποτε παντελόνι σας, χωρίς να είναι εμφανή, αλλά και απ’ έξω δίνοντας έξτρα στυλιστικούς πόντους. Συνδυάστε τα με ένα πουκάμισο και μια ζακέτα σε ίσια γραμμή.

          

 

Γυναίκα

Fitness

Έρευνα: Ανακάλυψαν τον καλύτερο συνδυασμό άσκησης και καφέ για την απώλεια βάρους

γυναίκα γυμναστική

Η κατανάλωση καφέ πριν κάνουμε γυμναστική βοηθά στη γρήγορη καύση του λίπους, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες διαπίστωσαν πως ένα φλιτζάνι δυνατού καφέ μισή ώρα πριν από την άσκηση αυξάνει σημαντικά την καύση λίπους -ειδικά το απόγευμα.

Η καφεΐνη είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αθλητικά συμπληρώματα που βελτιώνουν την απόδοση και λαμβάνεται από αθλητές σε όλο τον κόσμο για να βελτιώσει την αντοχή και τις φυσικές ικανότητες.

Όμως, παρά την ευρεία χρήση της, υπάρχουν λίγα επιστημονικά στοιχεία για τις δυνάμεις οξείδωσης ή καύσης λίπους που έχει.

Τώρα, οι επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Γρανάδας (UGR) στην Ισπανία ανακάλυψαν τον καλύτερο συνδυασμό άσκησης και καφέ για την απώλεια βάρους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ξεκινάμε τρέξιμο; Έτσι θα το βάλεις στη ζωή σου ως άσκηση

Τα δεδομένα της έρευνας

«Η σύσταση για άσκηση με άδειο στομάχι το πρωί, με στόχο την αύξηση της οξείδωσης του λίπους, είναι δεδομένη. Όμως, η σύσταση αυτή δεν έχει επιστημονικό υπόβαθρο, καθώς δεν γνωρίζουμε αν αυτή η αύξηση οφείλεται στην πρωινή άσκηση ή στην έλλειψη τροφής για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα», εξηγεί ο επικεφαλής συγγραφέας της έρευνας, δρFrancisco José Amaro-Gahete.

Συνολικά, στην έρευνα συμμετείχαν 15 άνδρες (μέσης ηλικίας 32 ετών), οι οποίοι συμπλήρωσαν ένα τεστ προπόνησης τεσσάρων συνθηκών με διαλείμματα επτά ημερών. Οι συμμετέχοντες κατανάλωναν 3 mg/kg καφεΐνης ή ένα εικονικό φάρμακο στις 8 το πρωί και στις 5 το απόγευμα, με τον καθένα από αυτούς να ολοκληρώνει τα τεστ και στις τέσσερις συνθήκες με τυχαία σειρά. Οι συνθήκες πριν από κάθε τεστ (χρονικό διάστημα από το τελευταίο γεύμα, σωματική άσκηση ή κατανάλωση άλλων διεγερτικών ουσιών) ήταν αυστηρά ορισμένες, όπως επίσης και ο υπολογισμός της οξείδωσης του λίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το κόλπο για να καις ακόμα πιο πολύ λίπος όταν γυμνάζεσαι

Μέγιστη καύση λίπους

«Τα αποτελέσματα της μελέτης μας δείχνουν ότι η έντονη κατανάλωση καφεΐνης 30 λεπτά πριν από την αεροβική άσκηση αύξησε στο μέγιστο την οξείδωση του λίπους κατά τη διάρκεια της γυμναστικής, ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας», αναφέρει ο δρ J. Amaro. Επιβεβαιώθηκε, επιπλέον, η ύπαρξη ημερήσιας μεταβολής στην οξείδωση του λίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης, ενώ οι τιμές ήταν υψηλότερες το απόγευμα από ό,τι το πρωί για ίσες ώρες αποχής από το φαγητό.

Ο βοηθός καθηγητής Amaro-Gahete είπε: «Τα αποτελέσματα της μελέτης μας έδειξαν ότι η κατάποση καφεΐνης 30 λεπτά πριν από τη δοκιμή αερόβιας άσκησης αύξησε τη μέγιστη οξείδωση λίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης, ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας».

Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν, επίσης, ότι η καφεΐνη αυξάνει την οξείδωση του λίπους κατά τη διάρκεια της πρωινής άσκησης με τον ίδιο τρόπο που γίνεται και το απόγευμα, αλλά χωρίς την κατανάλωση καφεΐνης.

Συνοψίζοντας, τα ευρήματα της μελέτης υποδεικνύουν ότι ο συνδυασμός της πρόσληψης καφεΐνης με την αερόβια άσκηση μέτριας έντασης το απόγευμα παρέχει την ανώτατη καύση λίπους για αυτούς που θέλουν να αυξήσουν την καύση του λίπους μέσω της άσκησης.

Τα ευρήματα δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό Journal of the International Society of Sports Nutrition.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πρωτεΐνη ή υδατάνθρακας μετά τη γυμναστική;