Γυναίκα

7 Υγιεινά σνακ για τέλειο δέρμα

1. Γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά με φράουλες και βατόμουρα 

 Οι φράουλες και μούρα είναι πλούσια σε ισχυρά αντιοξειδωτικά που βοηθούν το δέρμα σας να δείχνει πιο νεανικό πολύ περισσότερο. Το γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά  με φράουλες και βατόμουρα είναι ένα γλυκό σνακ που καταπολεμά την πρόωρη γήρανση . Τα βατόμουρα σε συνδυασμό με τις φράουλες έχουν ακόμη μεγαλύτερη θρεπτική αξία  κι είναι επίσης ακόμη καλύτερα  για το δέρμα, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας των δεύτερων  σε βιταμίνη C.  Στην πραγματικότητα, οι φράουλες έχουν περισσότερη  βιταμίνη C ακόμη και από τα πορτοκάλια. Επιλέγουμε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, δεδομένου ότι είναι γεμάτο με ασβέστιο και πρωτεΐνες που βοηθούν να κρατηθεί το δέρμα σφριγηλό. Είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνη Α που βοηθά να κρατήσει τα κύτταρα του δέρματός σας υγιή.

2. Μάνγκο, παπάγια, ακτινίδιο φρουτοσαλάτα.

 Η φρουτοσαλάτα είναι ίσως το πιο δημοφιλές υγιεινό σνακ που οι περισσότεροι από εμάς επιλέγουν. Αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι βάζουμε στη φρουτοσαλάτα μας. Μερικές φορές μπορούμε  να επιλέξουμε  τροπικά φρούτα, τα οποία είναι θαυμάσια πηγή βιταμίνης C που βοηθά το σώμα μας να παράγει το κολλαγόνο που με τη σειρά του κρατά το δέρμα σφριγηλό και ελαστικό. Πορτοκαλί και κίτρινα φρούτα όπως η  παπάγια και μάνγκο είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή β-καροτίνης. Αυτά τα φρούτα είναι πολύ καλά υποκατάστατα αντί για  καραμέλες με γεύσεις φρούτων που περιέχουν άφθονη επεξεργασμένη ζάχαρη. Έτσι λοιπόν ,μάνγκο, παπάγια, ακτινίδιο σε φρουτοσαλάτα είναι  ένα από τα υγιέστερα σνακ και από τη φύση του γλυκό, για τέλεια επιδερμίδα.

3. Τονοσαλάτα σε  τοστ ολικής άλεσης

 Θέλετε κάτι που θα σας χορτάσει; Η τονοσαλάτα σε  τοστ ολικής άλεσης είναι ένα από τα καλύτερα σνακ για τέλεια επιδερμίδα. Μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας τονοσαλάτα, αλλά βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει μια κουταλιά της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο αντί  μαγιονέζας. Βάλτε  τη σαλάτα σας σε δύο φέτες ψωμί ολικής αλέσεως  και το υγιεινό σας σνακ είναι έτοιμο! Είναι γεμάτο με το μέταλλο σελήνιο, το οποίο διατηρεί την ελαστίνη που κρατά το δέρμα σας λείο. Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες. Επιπλέον, το υγιές λίπος θα βοηθήσει να κρατηθεί  το δέρμα σας μαλακό και ενυδατωμένο , καθώς και να μειώσει τυχόν φλεγμονή.

4. Βρώμη με καρύδια και μήλα

 Μην νομίζετε ότι η βρώμη είναι  ιδανική τροφή μόνο για πρωινό. Ένα μπολ με ζεστές, νόστιμες νιφάδες  βρώμης είναι ένα ικανοποιητικό, υγιεινό σνακ που θα βοηθήσει στην αναχαίτιση της απογευματινής σας λιγούρας  για  υδατάνθρακες. Λόγω του ότι η βρώμη  διατηρεί σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων. Προσθέστε καρύδια και μήλα και θα έχετε ένα ακόμα πιο υγιεινό σνακ. Τα καρύδια είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα που προστατεύουν τις μεμβράνες των κυττάρων και κρατούν  το δέρμα σας απαλό και σφριγηλό  και έχουν  επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε χαλκό που αυξάνει την παραγωγή του κολλαγόνου. Τα μήλα είναι πλούσια σε πηκτίνη, που επίσης προάγει την παραγωγή κολλαγόνου. Αν σας  αρέσει επίσης μπορείτε να προσθέσετε λίγο μέλι και κανέλα .

5. Καρότα με dip από  πάστα ντομάτας

Α

Η ντομάτα περιέχει  λυκοπένιο που προστατεύει το δέρμα σας από τα σημάδια της  ηλικίας και τις  ρυτίδες που προκαλούνται από την υπεριώδη ακτινοβολία. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε το αντηλιακό σας! Τα καρότα είναι γεμάτα με βήτα-καροτίνη η οποία βοηθά στη μείωση της ευαισθησίας στον ήλιο.

6. Ψητή γαλοπούλα και φέτες αβοκάντο σε ψωμί ολικής αλέσεως

 Ένα σάντουιτς είναι  ιδανικό σνακ για εκείνες τις ημέρες που  αισθάνεστε μια τεράστια πείνα. Το  ψωμί ολικής αλέσεως έχει πολλά καταπληκτικά οφέλη και θα σας κρατήσει  με μια αίσθηση πληρότητας για μεγάλο χρονικό διάστημα . Αυτό θα σας αποτρέψει από το να φάτε κάτι  που δεν είναι υγιές για το δέρμα σας. Θυμηθείτε το ψωμί σας πρέπει να είναι 100% ολικής αλέσεως. Η γαλοπούλα  είναι επίσης πλούσια σε σελήνιο και μερικές φέτες αβοκάντο είναι μια θαυμάσια κρεμώδης αντικατάσταση για τη μαγιονέζα σας. Αυτό το υγιεινό σνακ περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά που βοηθούν στην πρόληψη των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων.

7. Μίγμα με σταφίδες, αμύγδαλα, σπόρους κολοκύθας, καρύδια Βραζιλίας και κομματάκια μαύρης σοκολάτας

 Αυτό το μίγμα  είναι ένα υπέροχο σνακ που σας δίνει  μεγάλη ώθηση ενέργειας.  Οι σταφίδες είναι πλούσιες σε φαινόλες που βοηθούν στην πρόληψη των ζημιών των κυττάρων, τα αμύγδαλα περιέχουν ενυδατική βιταμίνη Ε, οι σπόροι κολοκύθας έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο που είναι ζωτικής σημασίας για την ανανέωση του δέρματος, τα καρύδια Βραζιλίας είναι μια εξαιρετική πηγή σεληνίου, και τα κομματάκια μαύρης σοκολάτας είναι πλούσια σε φλαβονόλες, οι οποίες είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά. Απλά βεβαιωθείτε ότι τα κομματάκια σοκολάτας  είναι 70% κακάο.

Αν και μερικά από αυτά τα υγιεινά σνακ θέλουν κάποιο χρόνο για να ετοιμαστούν η  μυθική λάμψη που θα πάρετε από την κατανάλωση τους θα σας αποζημιώσει!

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή: amerikanki.com

Γυναίκα

Γιατί το να τρώτε ελάχιστα σαμποτάρει την προσπάθειά σας να αδυνατίσετε

αδυνάτισμα, διατροφή

Πολλοί άνθρωποι όταν θέλουν να χάσουν βάρος θέτουν ως στόχο να τρώνε όσο το δυνατόν λιγότερο γίνεται. Η αλήθεια είναι όμως ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι και αυτή είναι μια στρατηγική που δεν μπορεί να εξασφαλίσει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Παρά το γεγονός ότι για να καταφέρετε να χάσετε βάρος πρέπει να προσλαμβάνετε λιγότερες θερμίδες από όσες καίτε (εξασφαλίζοντας καθημερινό θερμιδικό έλλειμμα), αυτό δε σημαίνει ότι όταν υποσιτίζεστε θα αδυνατίσετε.

Σκεφτείτε ότι όταν στερείτε από το σώμα σας αρκετή ενέργεια, με τη μορφή θερμίδων, το αναγκάζεται να μπει σε «κατάσταση πείνας». Όταν οι άνθρωποι έπρεπε να ψάχνουν και να κυνηγούν για φαγητό, για να καταφέρουν να επιβιώσουν, το σώμα τους χρειαζόταν έναν τρόπο να τους κρατήσει ζωντανούς εάν η τροφή δεν μπορούσε τελικά να βρεθεί. Έτσι, η «κατάσταση πείνας» επιβραδύνει σημαντικά τον οργανισμό σας προκειμένου να συγκρατήσει θερμίδες (και άρα ενέργεια) για τη λειτουργία του.

Όταν όμως επιβραδύνεται ο μεταβολισμός σας, επιβραδύνεται και η ικανότητα του οργανισμού σας να χάνει βάρος. Με λίγα λόγια, έτσι καταλήγετε και να πεινάτε και να μη χάνετε βάρος.

Φυσικά, ο οργανισμός σας χρειάζεται όχι μόνο την κατάλληλη ποσότητα θερμίδων για να λειτουργεί εύρυθμα και να καλύπτει τις ανάγκες του σε ενέργεια, αλλά και τη σωστή ποσότητα θρεπτικών συστατικών (υδατάνθρακες, λίπη, πρωτεΐνες), βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων. Έτσι, ο στόχος σας πρέπει να είναι η υιοθέτηση μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής που θα καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού σας, ενώ παράλληλα θα σας επιτρέπει να χάνετε βάρος. Αν δυσκολεύεστε να δημιουργήσετε ένα τέτοιο διατροφικό πλάνο, ζητήστε καθοδήγηση από έναν διαπιστευμένο διατροφολόγο.

Βασικές ενδείξεις ότι δεν τρώτε αρκετά

Δεν έχετε ενέργεια. Οι θερμίδες που προσλαμβάνετε μέσω της διατροφής σας, παρέχουν στον οργανισμό σας την ενέργεια που χρειάζεται για να λειτουργήσει. Όταν δεν προσλαμβάνετε επαρκείς θερμίδες, είναι πιθανό να νιώθετε συνεχώς κουρασμένοι.

Αντιμετωπίζετε πρόβλημα τριχόπτωσης. Ενώ είναι φυσιολογικό να χάνετε μερικές τρίχες καθημερινά, αν προσέξετε ότι ένας αυξημένος αριθμός τριχών μαζεύεται στη βούρτσα σας όταν χτενίζεστε ή στο μαξιλάρι σας όταν ξυπνάτε, μπορεί να είναι ένα σημάδι ότι υποσιτίζεστε, αφού η έλλειψη θερμίδων, πρωτεϊνών, βιοτίνης, σιδήρου και άλλων θρεπτικών συστατικών είναι μια συνηθισμένη αιτία απώλειας μαλλιών.

Πεινάτε διαρκώς. Πληθώρα ερευνών έχει δείξει ότι η πείνα μπορεί να είναι η απάντηση του οργανισμού στη δραστική μείωση θερμίδων εξαιτίας των αλλαγών που προκαλούνται στις ορμόνες που ελέγχουν την πείνα και τον κορεσμό.

Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε. Πέραν της υπερφαγίας που μπορεί να προκαλέσει δυσκολίες στον ύπνο, φαίνεται ότι και η στερητική δίαιτα μπορεί επίσης να οδηγήσει σε προβλήματα ύπνου. Αν νιώθετε τρομερά πεινασμένοι για να κοιμηθείτε ή ξυπνάτε κατά τη διάρκεια της νύχτας πεινασμένοι, είναι βασικά σημάδια ότι δεν τρώτε επαρκώς.

Είστε ευερέθιστοι. Όταν μικρά, καθημερινά πράγματα που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα σας άφηναν αδιάφορους, τώρα είναι ικανά να σας κάνουν έξω φρενών, πρέπει να αναρωτηθείτε αν τρέφεστε επαρκώς. Άλλωστε, την κατάσταση αυτή περιγράφει εξαιρετικά ο όρος «hangry» που προκύπτει από τον συνδυασμό των λέξεων «hunger» (πείνα) και «angry» (θυμωμένος), συνοψίζοντας τον εκνευρισμό που νιώθουμε όταν πεινάμε.

Έχετε δυσκοιλιότητα. Οι μη συχνές κινήσεις του εντέρου μπορεί να συνδέονται με ανεπαρκή πρόσληψη θερμίδων αλλά και φυτικών ινών.

 

via