Γυναίκα

10 τροφές που σου προκαλούν πείνα

Είναι οι μεγαλύτερες διατροφικές «παγίδες». Τροφές που όχι μόνο δεν χορταίνουν, αλλά εξαιτίας τους ακόμη κι όταν έχει γεμίσει το στομάχι, το αίσθημα της πείνας παραμένει ακόρεστο. Γιατί υπάρχουν και τροφές που προκαλούν ακόμη μεγαλύτερη πείνα.

Όπως εξηγεί η διατροφολόγος Σου Ντεκότις στο TIME, η πείνα είναι ένας συνδυασμός αλληλεπιδράσεων που συμβαίνουν στο στομάχι, τον εγκέφαλο, το πάγκρεας, το έντερο και το κυκλοφορικό. Υπάρχουν λοιπόν κάποιες τροφές που επηρεάζουν αυτό το «σύστημα», με αποτέλεσμα το μήνυμα του κορεσμού να μην φτάνει στον εγκέφαλο.

Αυτές είναι οι τροφές που προκαλούν μεγαλύτερη πείνα:

  • Λευκό ψωμί
  • Χυμός
  • Αλμυρά σνακ
  • Fast food
  • Αλκοόλ
  • Λευκά ζυμαρικά
  • Σούσι
  • Τεχνητά γλυκαντικά
  • Δημητριακά για παιδιά
  • Πίτσα

 

iatropedia.gr

Γυναίκα

Fitness

Τάι τσι: Ποια τα οφέλη του για την υγεία και το σώμα

γυναίκα τάι τσι

Τι είναι το Τάι Τσι που αποκτά όλο και περισσότερους λάτρεις τα τελευταία χρόνια και πώς μπορεί να γίνει οδηγός για μια καλύτερη ζωή;

Αυτή η ήπια μορφή άσκησης βοηθάει και προλαμβάνει χρόνιες παθήσεις και για πολλούς είναι ένας ιδανικός τρόπος να ασκούνται για όλη τους τη ζωή.

Τι είναι το Τάι Τσι;

Το τάι τσι τσουάν είναι πολεμική τέχνη ήπιας εξάσκησης που χρησιμοποιείται ενίοτε και για θεραπευτικούς σκοπούς. Επίσης συνήθως ασκείται και για ποικίλους άλλους προσωπικούς λόγους: Είναι σκληρή και μαλακή τεχνική πολεμικής τέχνης με αγώνες επίδειξης και ασκήσεις μακροζωίας. Κατά συνέπεια, σε μια πληθώρα μορφών εκπαίδευσης υπάρχουν, παραδοσιακές όπως και μοντέρνες μορφές εκπαίδευσης, που αντιστοιχούν σε αυτούς τους στόχους.

Σήμερα, το τάι τσι τσουάν έχει εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο. Οι περισσότερες σύγχρονες μορφές του τάι τσι τσουάν αναπτύσσονται και τώρα, τουλάχιστον σε μία από τις πέντε παραδοσιακές σχολές: Chen, Yang, Wu / Hao, Wu, και Sun.

Ουσιαστικά είναι μια πρακτική του νου και του σώματος και γι’ αυτό συχνά περιγράφεται και ως διαλογισμός σε κίνηση. Το πιο σημαντικό είναι ότι μπορείς να εξασκήσεις το τάι τσι ακόμα και αν δεν είσαι καθόλου σε φόρμα, ενώ μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιονδήποτε. Μάλιστα, μπορούν να κάνουν αυτού του είδους τις ασκήσεις ακόμα και άνθρωποι που μόλις βγήκαν από ένα χειρουργείο ή βρίσκονται σε αναπηρικό αμαξίδιο.

Το Ιατρικό Τμήμα του Πανεπιστημίου του Harvard έχει διαξάγει μια σειρά από κλινικές μελέτες για τα οφέλη του τάι τσι, αποδεικνύοντας ότι μπορεί πραγματικά να μας αλλάξει εξωτερικά και εσωτερικά.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Peter M. Wayne, επίκουρος καθηγητής ιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Harvard και διευθυντής του Τάι Τσι και Ερευνητικού Προγράμματος Νου-Σώματος στο Ερευνητικό Κέντρο Osher της σχολής του Harvard:

Μέσω μιας προσεκτικά διεξαγόμενης έρευνας καθίσταται επιτακτική η ανάγκη για το Τάι Τσι ως συμπλήρωμα στη συνήθη ιατρική θεραπεία για την πρόληψη και την αποκατάσταση πολλών καταστάσεων που συνήθως συνδέονται με την ηλικία

Ποια είναι τα οφέλη του τάι τσι για την υγεία και το σώμα;

Τα οφέλη του είναι πραγματικά αμέτρητα, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη αλλά και αντιμετώπιση μιας σειράς από παθήσεις, αλλά μπορούμε να συνοψίσουμε μερικά απ’ τα πιο σημαντικά παρακάτω:

  • Βελτίωση στη μυϊκή δύναμη
  • Δυναμώνει τόσο τα άνω και κάτω άκρα, καθώς και τους μύες της πλάτης και της κοιλιάς
  • Ευλυγισία
  • Βελτίωση της ισορροπίας
  • Αντιμετώπιση και πρόληψη της αρθρίτιδας
  • Διατήρηση της οστικής πυκνότητας σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες
  • Βελτίωση της ποιότητας της ζωής και της λειτουργικής ικανότητας γυναικών με καρκίνο του μαστού
  • Μείωση της αρτηριακής πίεσης και τη βελτίωση των επιπέδων της χοληστερόλης, των τριγλυκεριδίων και της ινσουλίνης
  • Καλύτερος ύπνος

Πώς μπορεί να ξεκινήσει τάι τσι ένας αρχάριος;

Ένα μάθημα τάι τσι μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής:

  • Ζέσταμα με εύκολες κινήσεις που θα χαλαρώσουν τους μύες και τις αρθρώσεις και θα σε βοηθήσουν να επικεντρωθείς στην αναπνοή και το σώμα σου.
  • Σύνολα κινήσεων με την πρακτική των φορμών τάι τσι.
  • Τσι Κουνγκ, δηλαδή εργασία της αναπνοής: Αποτελείται από λίγα λεπτά απαλής αναπνοής, συχνά συνοδευόμενη από κίνηση, για να χαλαρώσει το μυαλό και να κινητοποιηθεί η ενέργεια του σώματος.

Πριν αποφασίσεις να ξεκινήσεις αυτή την μορφή εξάσκησης, σου προτείνουμε να ελεγχθείς από το γιατρό σου.

Το ιδανικό είναι να εγγραφείς σε κάποιο τμήμα είτε με φυσική παρουσία -όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες- είτε online, για να βλέπεις τον δάσκαλο σε δράση να εξηγεί τις κινήσεις και να μιλάει στην ομάδα.

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα και μπορεί να γίνει παντού.

Ίσια πλάτη: H άσκηση του ενός λεπτού που θα μακρύνει το σώμα σου

Ποιο είδος γυμναστικής σου ταιριάζει ανάλογα με το σωματότυπό σου!