Γυναίκα

Χρήσεις της μπανάνας που δεν φανταζόσασταν!

μπανανα

Οι μπανάνες είναι ένα φοβερό φρούτο. Έχουν νόστιμη γεύση και πρακτική συσκευασία. Μόλις φάτε τη μπανάνα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φλούδα με διάφορους τρόπους. Η φλούδα περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά, μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες. Έτσι, την επομένη φορά πριν την πετάξετε, δοκιμάστε κάτι από τα παρακάτω:

1. Ανακουφιστείτε από τσιμπήματα κουνουπιών

Αν τρίψετε το εσωτερικό της φλούδας της μπανάνας πάνω σε τσίμπημα κουνουπιού, θα ανακουφιστείτε από τον κνησμό και θα μειώσετε το πρήξιμο. 

2. Βερνίκι παπουτσιών

Άλλη μία χρήση της φλούδας της μπανάνας θα μπορούσε να είναι το βερνίκι για τα παπούτσια. Απλά πάρτε τη φλούδα και τρίψτε με το εσωτερικό της τα παπούτσια και στη συνέχεια γυαλίστε τα με ένα μαλακό πανί. Η μπανάνα είναι γεμάτη κάλιο, με αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με τα φυσικά της έλαια, να βοηθήσει το παπούτσι σας να διαρκέσει περισσότερο.

3. Λευκαίνει τα δόντια

Το κάλιο που περιέχουν οι μπανάνες βοηθούν στο να ασπρίσουν τα δόντια σας. Επιλέξτε μια ώριμη μπανάνα, προκειμένου να έχει τα βέλτιστα επίπεδα καλίου. Ανοίξτε μία μπανάνα και τρίψτε τα δόντια σας με το εσωτερικό του φλοιού για περίπου 2 λεπτά, μέχρι να είναι πλήρως επικαλυμμένα με πάστα μπανάνας. Αφήστε για 10 λεπτά και στη συνέχεια βουρτσίστε τα δόντια σας για να φύγουν τα υπολείμματα. 

4. Μαλακώνει το κρέας

Αν ανησυχείτε ότι το κρέας σας μπορεί να στεγνώσει κατά τη διάρκεια του ψησίματος, δοκιμάστε να προσθέσετε μία ώριμη φλούδα μπανάνας στο τηγάνι. Θα κρατήσει το κρέας σας ζουμερό!

5. Αφαίρεση αγκάθας από το χέρι

Οι φλούδες μπανάνας μπορούν να βοηθήσουν στο να αφαιρέσετε αγκάθες και οτιδήποτε άλλο έχει τρυπήσει το χέρι σας. Απλά καλύψτε το σημείο με το εσωτερικό μιας φλούδας και ασφαλίστε το με ιατρική ταινία. Κρατήστε το έτσι για μερικές ώρες ή όλη τη νύχτα. Τα ένζυμα του φλοιού θα μαλακώσουν το δέρμα και έτσι μόλις το αφαιρέσετε, θα μπορείτε να βγάλετε αμέσως ότι σας ενοχλούσε στο χέρι.

6. Θεραπεύει μώλωπες

Μια εναλλακτική θεραπεία για να επουλώσετε μελανιές είναι να βάλετε τη φλούδα μπανάνας πάνω στο δέρμα σας και να τρίψετε.

7. Γυαλίστε τα ασημικά σας

Η φλούδα μπανάνας μπορεί να σας βοηθήσει να ανακτήσετε τη λάμψη των ασημικών σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πάρετε τη φλούδα μίας μπανάνας και λίγο νερό και να τρίψετε τα ασημικά σας. Στη συνέχεια ξεπλύνετε τα και στεγνώστε τα με ένα καθαρό πανί.

8. Μείωση εμφάνισης ρυτίδων

Αν τρίψετε το εσωτερικό μίας φλούδας στο σημείο όπου έχετε ρυτίδες, βοηθάτε στο να μειώσετε την εμφάνιση τους και την αποτροπή της μελλοντικής επανεμφάνισης τους. Τα αντιοξειδωτικά και η βιταμίνη C που περιέχονται στη μπανάνα ενισχύουν τη παραγωγή κολλαγόνου και βοηθούν στην καλύτερη κυκλοφορία.

9. Θρέψη για τα τριαντάφυλλα σας

Σκάψτε περίπου 4 εκ. κάτω από τα φυτά σας και θάψτε φλούδες μπανάνας. Το κάλιο βοηθάει τα τριαντάφυλλα να αναπτυχθούν.

10. Βοήθεια για την ακμή

Μπορείτε να τρίψετε το εσωτερικό της φλούδας της μπανάνας στο πρόσωπό σας στα σημεία που αντιμετωπίζετε πρόβλημα ακμής για περίπου 10 λεπτά και να βοηθήσετε στη θεραπεία της. Καλό θα ήταν να μην ξεπλυθείτε αμέσως, ώστε να αφήσετε τα υπολείμματα να συνεχίσουν να λειτουργούν πάνω στο δέρμα σας.

 

 

Γυναίκα

Fitness

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

γυναίκα

Είναι γνωστό πως τόσο η έλλειψη, όσο και η κακή ποιότητα ύπνου συνδέονται με προβλήματα στον έλεγχο του σωματικού βάρους, αλλά μια νέα έρευνα δείχνει πως ο ύπνος συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδες μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει πως ο ύπνος που χάνεται τις καθημερινές, δεν αναπληρώνεται τα Σαββατοκύριακα, ακόμα και αν τότε κοιμάστε λίγο παραπάνω και συστήνουν να προσπαθείτε να μην στερήστε τον ύπνο καμιά μέρα.

Ωστόσο μια νέα μελέτη δείχνει πως ο παραπάνω ύπνος τα Σαββατοκύριακα συνδέεται με τον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νεότερη έρευνα  που δημοσίευσε το περιοδικό «Oxford University Press».  ο ύπνος αυτές τις μέρες της εβδομάδας σχετίζεται με χαμηλότερους δείκτες σωματικού λίπους .

Τι ανακάλυψαν
Ερευνητές από την Βοστόνη σε συνεργασία με επιστήμονες από την Δημοκρατία της Κορέας επεδίωξαν να προσδιορίσουν αν ο αποκαλούμενος «ύπνος αναπλήρωσης» μπορεί να επηρεάσει τον δείκτη σωματικού βάρους στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.

Για τον σκοπό αυτό διεξήγαγαν προσωπικές συνεντεύξεις με τυχαία δειγματοληψία 2.156 ενηλίκων, συγκρίνοντας τις συνήθειες σχετικά με τον ύπνο με τον δείκτη σωματικής μάζας. Οι 932 συμμετέχοντες που κοιμόντουσαν περισσότερες ώρες το Σαββατοκύριακο για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες μέσα στην εβδομάδα, είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Παράλληλα κάθε έξτρα ώρα ύπνου επιδρούσε θετικά στην μείωση του εν λόγω δείκτη.

Ο  Robert Tomas που ανήκει στην ομάδα των ερευνητών, τονίζει ότι ο «ύπνος αναπλήρωσης» μέσα στο Σαββατοκύριακο διαφέρει από άτομο σε άτομο καθώς το όφελος που αποκομίζει ο καθένας από την συνήθεια αυτή σχετίζεται με τις ώρες ύπνου που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός.

Το πόσες ώρες χρειάζεται να κοιμηθεί ο καθένας μπορεί να διαπιστωθεί αν παρακολουθήσει τις ώρες που κοιμάται το βράδυ δίχως να χρειαστεί να ξυπνήσει κάποια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων. Πάντως η πλειοψηφία των ενηλίκων χρειάζεται συνήθως 6-8 ώρες ύπνου την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα ποτήρι πριν τον ύπνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

5 τρόποι να κάψετε λίπος ενώ... κοιμάστε (βίντεο)