Γυναίκα

Χάστε 1 κιλό σε 3 μέρες με τη δίαιτα της Ελένης Πετρουλάκη!

Χάστε 1 κιλό σε 3 μέρες με τη δίαιτα της Ελένης Πετρουλάκη!

Το όνομά της είναι συνυφασμένο με το fitness στην Ελλάδα. 

Η Ελένη Πετρουλάκη μας δίνει μία σούπερ γρήγορη δίαιτα για να χάσεις ένα κιλό σε 3 μέρες.

1η ημέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά) με 1/2 φλιτζάνι μούσλι

Δεκατιανό: 1 φρούτο (μπανάνα)

Μεσημεριανό: 120 γρ. ψάρι ψητό ή βραστό, 1 μικρή πατάτα ψητή, 1 σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί (30 γρ.)

Απογευματινό: 1 κεσεδάκι γιαούρτι (2% λιπαρά) με 1 φρούτο ή 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα

Βραδινό: 1 σάντουιτς με 1 κ.σ. πάστα ελιάς, 30 γρ. τυρί άπαχο και ντομάτα, 1 μικρή σαλάτα πράσινη (με 1 κ.σ. ελαιόλαδο)

 

2η ημέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά), 1 μικρή φέτα ψωμί με 1 κ.σ. μέλι ή μαρμελάδα

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 1½ φλιτζάνι σπανακόρυζο ή πρασόρυζο ή ριζότο με μανιτάρια και λαχανικά, 1 φέτα ψωμί, 30 γρ. τυρί φέτα ή 60 γρ. άπαχο τυρί

Απογευματινό: 1 κεσεδάκι γιαούρτι (2% λιπαρά) με 2 κ.σ. ξηρούς καρπούς

Βραδινό: 120 γρ. ψητό ψαρονέφρι, 1 μερίδα πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί

 

3η ημέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι φρέσκος χυμός πορτοκάλι, 1 φέτα ψωμί σίκαλης, 30 γρ. τυρί χαμηλό σε λιπαρά

Δεκατιανό: 1 ποτήρι φρεσκοστυμένος χυμός

Μεσημεριανό: 120 γρ. ψητό φιλέτο κοτόπουλου ή γαλοπούλας, 1 μερίδα σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 μικρή πατάτα βραστή ή ψητή ή 1/2 φλιτζάνι ρύζι, 1 φέτα ψωμί (30 γρ.)

Απογευματινό: 1 φρούτο ή 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά)

Βραδινό: 1 τοστ (λευκό ή μαύρο ψωμί, χωρίς βούτυρο) με 1 φέτα τυρί του τοστ άπαχο και 1 φέτα γαλοπούλα βραστή, 1 μικρή σαλάτα πράσινη (με 1 κ.σ. ελαιόλαδο)

Δείτε ακόμα: Δίαιτα αγγουριού: Χάστε 5 κιλά σε 7 μέρες
 

tilestwra.gr

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: «Κάψτε» το λίπος με αυτά τα 5 φρούτα

γυναίκα αδυνάτισμα δίαιτα

Τα φρούτα αποτελούν βασικό τμήμα μιας ισορροπημένης διατροφής.

Τα περισσότερα ωστόσο, περιέχουν αρκετά φυσικά σάκχαρα που μετατρέπονται γρήγορα σε λίπος, όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σέξι κοιλιακοί: Αυτή είναι η διατροφή για κοιλιά-πλάκα!

Αυτό δεν ισχύει για τα παρακάτω φρούτα, τα οποία θα σας βοηθήσουν να χάσετε τα περιττά κιλά, με την προϋπόθεση ότι θα τα καταναλώνετε σε λογικές ποσότητες.

Αβοκάντο: Είναι πλούσιο σε ωμέγα λιπαρά οξέα, τα ίδια λιπαρά που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, τις ελιές και τα καρύδια macadamia. Το αβοκάντο επιταχύνει τη μετατροπή του λίπους σε ενέργεια και ενισχύει τον μεταβολισμό.

 

Καρύδα: Είναι πλούσια σε μέσης αλύσου λιπαρά οξέα (MCFAs) που αυξάνουν τον μεταβολικό ρυθμό του ήπατος έως και 30%, σύμφωνα με έρευνες. Προκαλεί επίσης κορεσμό και είναι λιγότερο πιθανό να αναζητάτε ανθυγιεινά σνακ. Τα λάδι καρύδας βοηθάει στη λειτουργία του θυρεοειδούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με αυτό το μπαχαρικό θα κάψετε τριπλάσιο λίπος

 

Λεμόνια: Είναι από τις καλύτερες τροφές για την αποτοξίνωση του ήπατος. Έχουν την ιδιότητα να δημιουργούν αλκαλικό περιβάλλον. Μπορεί η γεύση τους να είναι όξινη, αλλά κατά τον μεταβολισμό τους, αλκαλοποιούν τα σωματικά υγρά και τους ιστούς. Η καλή υγεία του ήπατος είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσει το σώμα να αφομοιώσει και να κάψει το λίπος.

 

Γκρέιπφρουτ: Πολλές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι το γκρέιπφρουτ είναι μια εξαιρετική τροφή για την απώλεια βάρους. Μελέτη του πανεπιστημίου Johns Hopkins διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν γκρέιπφρουτ καθημερινά έχασαν σχεδόν 9 κιλά περισσότερα κατά μέσο όρο σε διάστημα 13 εβδομάδων, χωρίς να αλλάξουν τίποτε άλλο στη διατροφή ή τον τρόπο ζωής τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: DYI: Λάδι σώματος για λιποδιάλυση - Αποτελεσματική θεραπεία!

 

Ντομάτες: Μπορεί να έχουν καθιερωθεί στη συνείδησή μας ως λαχανικά, αλλά -όπως και τα λεμόνια- επί της ουσίας πρόκειται για φρούτα. Πλούσιες σε βιταμίνη C και λυκοπένιο, οι ντομάτες έχουν την ιδιότητα να διεγείρουν την παραγωγή ενός αμινοξέος που ονομάζεται καρνιτίνη. Έρευνα έχει δείξει ότι η καρνιτίνη συμβάλλει στην επιτάχυνση της καύσης του λίπους του σώματος σε ποσοστό έως και 30%.

Πηγή: onmed.gr