Γυναίκα

Φυσικοί τρόποι για την πρόληψη και τη διαχείριση της γρίπης

Η γρίπη αποτελεί μια συχνή αναπνευστική ασθένεια, που μπορεί να μας ταλαιπωρήσει για αρκετό διάστημα.

Προστατέψτε τον εαυτό σας και τα παιδιά σας από το να νοσήσετε, ακoλουθώντας φυσικούς τρόπους πρόληψης και καταπολέμησης του ιού:

  • Να πλένετε συχνά τα χέρια σας. Το τακτικό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι ή οποιοδήποτε καθαριστικό χεριών που έχει βάση το οινόπνευμα, συμβάλει αποτελεσματικά στην πρόληψη της γρίπης.
  • Χρησιμοποιήστε ένα χαρτομάντιλο για να καλύπτετε το στόμα και τη μύτη σας όταν βήχετε ή φτερνίζεστε. Εάν δε διαθέτετε χαρτομάντιλο, μπορείτε  επίσης, να χρησιμοποιήσετε το πάνω μέρος από το μανίκι σας, αλλά σε καμιά περίπτωση να μην καλύψετε το στόμα και τη μύτη σας με τα χέρια σας.
  • Πετάξτε τα χρησιμοποιημένα χαρτομάντιλα αμέσως στα σκουπίδια.
  • Να αποφεύγετε να αγγίζετε τα μάτια, τη μύτη και το στόμα σας, όταν δεν έχετε πλύνει τα χέρια σας ή όταν έχετε έρθει σε επαφή με άνθρωπο που ταλαιπωρείται από γρίπη.
  • Να υπενθυμίζεται στα παιδιά σας να μην μοιράζονται με τους συμμαθητές τους  ποτήρια, σκεύη φαγητού και σχολικά είδη, όπως μολύβια και στυλό.
  • Αν αρρωστήσετε εσείς ή τα παιδιά σας, να παραμείνετε για ένα διάστημα στο σπίτι. Με αυτό τον τρόπο και δε θα μεταδώσετε μικρόβια στον περίγυρό σας και θα αναρρώσετε πολύ πιο γρήγορα.
  • Να αποφεύγετε όσο μπορείτε, την επαφή με άτομα που είναι άρρωστα. Επίσης, να βεβαιωθείτε ότι οι δάσκαλοι και οι δασκάλες στο σχολείο του παιδιού σας, παροτρύνουν τους μαθητές  που νοσούν, να παραμείνουν στα σπίτια τους, ώστε να μην εξαπλώνεται η γρίπη στον κοινόχρηστο σχολικό χώρο.
  • Προσθέστε στη διατροφή σας τρόφιμα που λειτουργούν ενάντια των μικροβίων, όπως π.χ το πράσινο τσάι, τα λαχανικά, τα φρούτα κ.α.
  • Για να κρατήσετε το ανοσοποιητικό σύστημα της οικογένειάς σας ισχυρό, να επιλέγετε ισορροπημένα γεύματα, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Επίσης, να τρώτε πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχες πρωτεΐνες, όπως είναι τα ψάρια, η σόγια και τα φασόλια.
  • Μην καπνίζετε και να βάλετε τη φυσική άσκηση στην καθημερινότητά σας. Η γυμναστική αποτελεί αναμφισβήτητα, το απόλυτο «φάρμακο» για την τόνωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Γυναίκα

Με αυτό το workout θα χάσεις 2 κιλά σε μία εβδομάδα

γυμναστική-γυναίκα

Οι Απόκριες πέρασαν και εσύ έφαγες αρκετά. Και εμείς!

Οπότε δε χρειάζεται να γκρινιάζεις από το πρωί που ξυπνάς μέχρι το βράδυ που πέφτεις για ύπνο. Το παν είναι να εντάξεις στο πρόγραμμά σου την αερόβια άσκηση για να «ταρακουνήσεις» το μεταβολισμό σου και να ξεκινήσεις να καις θερμίδες. Όλο και περισσότερες.

Με το παρακάτω πρόγραμμα θα καις αρκετές θερμίδες καθημερινώς αρκεί να ασκείσαι τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα. Ενταξε το στην καθημερινότητά σου και θα βγεις κερδισμένη. 

 

 

 

via