Γυναίκα

Τι πρέπει να περιέχει η βαλίτσα για το μαιευτήριο;

Η εγκυμοσύνη είναι η πιο ευτυχισμένη περίοδος στη ζωή της γυναίκας, υπάρχουν όμως πράγματα που σε αγχώνουν και θέλεις να τα έχεις όλα υπό έλεγχο. Το βαλιτσάκι του μαιευτηρίου είναι ένα από αυτά ειδικά αν είναι το πρώτο σου μωράκι που δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τι είναι απαραίτητο και τι όχι.

Η πιο σωστή στιγμή για να την ετοιμάσεις είναι λίγο πριν μπεις στο μήνα σου διάβασε λοιπόν προσεκτικά την παρακάτω λίστα για το μαιευτήριο και ενημερώσου με τα απαραίτητα που χρειάζονται για το ευτυχές γεγονός.

Τα χρήσιμα για 'σένα: 

Νυχτικά, ρόμπα και ρούχα. Καλύτερα να αποφύγεις τις πυτζάμες (παντελόνι - μπλούζα), η νυχτικιά είναι πιο άνετη και θα αφήνει το σώμα σου ελεύθερο χωρίς να το πιέζει. Κράτα μαζί σου και μία ρόμπα για να νιώθεις πιο άνετα στις βόλτες στο νοσοκομείο αλλά και για να σκεπάζεσαι. Επίσης, βάλε στην βαλίτσα και το φόρεμα που σε βόλεψε στην εγκυμοσύνη, το δωμάτιο σου θα είναι συνεχώς με κόσμο (δεν θέλουμε να σε αγχώσουμε όμως αρκετοί θα έρθουν να σε συγχαρούν και να δουν το μωράκι σου) και τα ρούχα σου πρέπει να σε κάνουν να νιώθεις καλά. Ακόμη όμως κι αν προτιμάς τις άνετες νυχτικιές θα χρειαστείς ρούχα για την έξοδο σου από το νοσοκομείο.

Είδη υγιεινής. Βάλε σε ένα μεγάλο νεσεσέρ σαμπουάν, αφρόλουτρο, σφουγγάρι μπάνιου, οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα και γενικότερα όσα χρησιμοποιείς στην καθημερινότητα σου. Πρόσθεσε την ενυδατική σου κρέμα και μην ξεχάσεις το αντισηπτικό για τα χέρια που ... θα κάνουν "παρέλαση" οι επισκέπτες πριν πιάσουν το μωρό (είναι πολύ ευαίσθητο τις πρώτες μέρες για αυτό ευγενικά και χωρίς να ντρέπεσαι θα τους "κερνάς" γλυκάκια και αντισηπτικό). Σιγουρέψου ότι το άρωμα είναι απαλό και δεν καλύπτει δικό σου φυσικό άρωμα που θα αναζητάει το μωράκι σου.

Καλλυντικά. Σε ένα δεύτερο νεσεσέρ τοποθέτησε ένα ενυδατικό για τα χείλη και τα πιο "χρωματιστά" καλλυντικά σου όπως ρουζ, κραγιόν και μολύβι. Δύο - τρία πράγματα είναι αρκετά για να σε κάνουν να νιώσουν όμορφα μετά την εξάντληση της γέννας και της αϋπνίας. Λίγο χρώμα στα μάγουλα και ένα απαλό κραγιόν θα σε βοηθήσουν να ξαναβρείς την διάθεση σου.

Πετσέτες - πετσετάκια - μαντηλάκια. Απέφυγε το μπουρνούζι αφού θα πιάσει χώρο αλλά όχι ... "τόπο". Προτίμησε τις πετσέτες εξάλλου για να βγεις από το μπάνιο θα πρέπει να είσαι ντυμένη με τα ρούχα σού. Πάρε μία μεγάλη μπάνιου, μία μικρή για τα μαλλιά και μία ακόμα για το πρόσωπο.

Κορδέλα - πιαστράκια - λαστιχάκια. Είτε έχεις κοντά είτε μακριά μαλλιά θα σου μπουν εμπόδιο στο θηλασμό. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα μπορείς να φτιάξεις τα μαλλιά σου γι αυτό ένα ... "αυτοσχέδιο" χτένισμα θα είναι η ιδανική λύση.

Εσώρουχα μίας χρήσης. Συνήθως τα ιδιωτικά νοσοκομεία παρέχουν είδη υγιεινής όμως καλύτερα να έχεις μεριμνήσει για να είσαι σίγουρη. Σημαντικό είναι να μην ξεχάσεις τις σερβιέτες για τα λόχεια τα οποία σε συνδυασμό με τα εσώρουχαα μίας χρήσεως θα ... σε σώσουν. Δεν θα φοβάσαι μη λερωθείς ενώ σε περίπτωση καισαρικής τομής εφαρμόζουν ιδανικά στην κοιλιά σου συγκρατώντας τις γάζες χωρίς να έρχονται σε επαφή με την τομή.

Για τον θηλασμό. Όλα τα "αξεσουάρ" τα παρέχουν τα ιδιωτικά νοσοκομεία όμως καλύτερα να είσαι πλήρως ενημερωμένη για το τι χρειάζεσαι και ... ας περισσέψουν είναι καλύτερο από το να στέλνεις το σύζυγο σου στο φαρμακείο (αν και που δεν πειράζει ας ταλαιπωρηθεί κι αυτός). Στα "αξεσουάρ" δεν συμπεριλαμβάνονται τα ειδικά σουτιέν θηλασμού που τον πρώτο καιρό δεν θα αποχωρίζεσαι από ... πάνω σου αφού θα σε βολέψουν στην καινούρια σου "δραστηριότητα". 

Laptop, tablet, περιοδικό, σταυρόλεξο. Ο,τι σε χαλαρώνει και ότι σε κάνει να ηρεμείς βάλτο στην τσάντα σου και έχε το μαζί σου όλες τις μέρες. Ίσως τα βράδια να μην μπορείς να κοιμηθείς, πιθανόν το μεσημέρι να μη θέλεις να μιλήσεις με τον συνοδό που είναι μαζί σου στο νοσοκομείο. Όποια κι αν είναι στιγμή που θα χρειαστείς κάτι από αυτά να ξέρεις ότι τα έχεις μαζί σου για να βοηθήσουν να χαλαρώσεις.

Τα χρήσιμα για το μωράκι σου:

Προσωπική υγιεινή. Τοποθέτησε στη βαλίτσα 1 πακέτο πάνες, βαμβάκι και οινόπνευμα (για να παραποιείσαι τον αφαλό του), μωρομάντηλα, αλοιφή για το σύγκαμα, αφρόλουτρο και σαμπουάν. Όλα τα παραπάνω πιθανόν θα έρθουν σε δειγματάκια στο δωμάτιο σου, το σίγουρο όμως είναι ότι δεν θα μείνουν γιατί θα τα χρειαστείς από εδώ και πέρα.

4 - 5 φορμάκια εσώρουχα και εξώ - ρουχα. Ανάλογα την εποχή επέλεξε αν θα είναι κοντά ή μακριά προτίμησε όμως αυτά που έχουν κουμπάκια μπροστά και δεν κουμπώνουν στην πλάτη. Θα σου φαίνεται πολύ εύθραυστο στην αρχή γι αυτό απέφυγε τις πολλές κινήσεις που μπορεί να σε κάνουν να φοβηθείς. Παράλληλα, επέλεξε και το κατάλληλο για την έξοδο σας από το μαιευτήριο.

Πάνες αγκαλιές. Είναι οι τετράγωνες μεγαλούτσικες πάνες που τυλίγεις το μωρό για να το πάρεις αγκαλιά. Ειδικά για τους επισκέπτες αφού έχουν "κεραστεί" με αντισηπτικό τοποθέτησε την πάνα επάνω τους και είναι έτοιμοι να κρατήσουν το μωράκι σου. Μην αισθανθείς ντροπή να το πεις θα το καταλάβουν και οι ίδιοι ότι είναι το σωστό.

- άκια, -άκια. Με το -άκια εννοούμε όλα όσα έχουν αυτή την κατάληξη: Σελτεδάκια, πανάκια, σεντονάκια, γαντάκια, σκουφάκια (φορμάκια τα είπαμε παραπάνω). Το κάθε ένα έχει τη χρησιμότητα του και θα τα εξηγήσουμε ένα - ένα. Τα σελτεδάκια έχουν επένδυση νάυλον και είναι ιδανικά για την αλλαγή πάνας, τα πανάκια χρειάζονται για να το σκουπίσεις σε περίπτωση γουλίτσας, τα σεντονάκια για να διατηρείς ακόμα πιο καθαρό το χώρο που το τοποθετείς, τα γαντάκια γιατί πολλές φορές τα νεογέννητα έχουν νυχάκια και γρανζουνάνε το πρόσωπο τους και τέλος τα σκουφάκια -ανάλογα την εποχή- για να κρατάει ζεστό το κεφαλάκι του. 

2 κουβερτάκια. Ιδιαίτερα χρήσιμο θα σου φανεί κατά την έξοδο που θα χρειαστεί να το σκεπάσεις και μέσα στο δωμάτιο όμως -και πάλι ανάλογα την εποχή- ίσως να χρειαστεί κάτι πιο "χοντρό" από την πάνα για να το σκεπάσεις.\

Καρεκλάκι αυτοκινήτου. Αν δεν έχεις ήδη από προηγούμενη γέννα τότε το καλάθι μεταφοράς δεν είναι τόσο απαραίτητο αφού τις ίδιες προϋποθέσεις πληροί και το καρεκλάκι αυτοκινήτου. Μπορείς να το συνδέσεις και να το αποσυνδέσεις από το αυτοκίνητο και να μεταφέρεις το μωράκι σου με ασφάλεια.

Αυτά τα ... ελάχιστα είναι τα πιο απαραίτητα για την πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής σου που θα θυμάσαι για πάντα. 

Μην ξεχάσεις ότι ... δεν πειράζει αν ξεχάσεις κάτι ! Ο σύζυγος σου και όλοι η οικογένεια θα είναι δίπλα σου για οτιδήποτε θελήσεις, μη σε αγχώνει αν δεν έχεις καταφέρει να τα σκεφτείς όλα. 

Να σου ζήσει και ... με έναν πόνο !!

Γυναίκα

3 απίστευτα εύκολοι τρόποι να αυξήσεις την ενέργειά σου με το φαγητό

διατροφή

Όποιον επαγγελματία διατροφής ή γιατρό και να ρωτήσεις, θα σου πει ότι το ενεργειακό μας επίπεδο καθορίζεται από ατελείωτες μεταβλητές τόσο εντός όσο και εκτός του ελέγχου μας, όπως η γενετική και η ηλικία. Ο ύπνος είναι, φυσικά, ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ενίσχυση των αποθεμάτων ενέργειας του σώματός μας, στα οποία έχουμε τον έλεγχο. Αλλά και το φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο.

Υπάρχουν αρκετές διατροφικές συνήθειες (και θρεπτικά συστατικά) που μπορούν να αυξήσουν το ενεργειακό μας επίπεδο. Η διατροφολόγος Samantha Cassetty εξηγεί το ποια είναι τα απλά βήματα που μπορούμε να κάνουμε όταν τρώμε για να νιώθουμε πιο ενεργητικοί, να βελτιώσουμε την πέψη μας και να βελτιστοποιήσουμε τη συνολική μας υγεία. 

Φάε ένα ισορροπημένο πρωινό
Η παράλειψη του πρωινού ή η κατανάλωση ενός μη ισορροπημένου, πλούσιου σε υδατάνθρακες γεύματος το πρωί μπορεί τελικά να οδηγήσει σε σοβαρή νωθρότητα. Το σώμα μας διασπά φυσικά τον μυϊκό ιστό τη νύχτα και αν δεν ξαναχτίσεις μυϊκό ιστό παρέχοντας τα δομικά στοιχεία στο πρωινό, η πέψη και η ενέργειά σου μπορεί να αρχίσουν να επιβραδύνονται.Δοκίμασε να συμπεριλάβεις αυγά ποσέ, καπνιστό σολομό ή χούμους για να ενεργοποιήσεις τη φάση ανοικοδόμησης των μυών. 

Σταμάτησε τα σνακ πριν τον ύπνο
Εάν τρως πολύ αργά το βράδυ, μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σου και αυτό μπορεί να προκαλέσει όλεθρο στις ορμόνες της όρεξής σου και τελικά, τις μεταβολικές διαδικασίες του σώματός σου. Εάν διαρκώς πεινάς τη νύχτα, μπορεί να φταίει το ότι το δείπνο σου είναι πολύ ελαφρύ ή μπορεί να τρως για άλλους λόγους (όπως ανία ή από συνήθεια). Προσπάθησε να φτάσεις στη ρίζα του προβλήματος και απομακρύνσου από την κουζίνα τουλάχιστον δύο ώρες πριν πας για ύπνο. Αν παρόλα αυτά δεν αντέχεις και θέλεις οπωσδήποτε να φας κάτι πριν κοιμηθείς, το καλύτερο σαν είναι η μπανάνα με το φυστικοβούτυρο!

Προτίμησε τα σπιτικά
Το μαγείρεμα μπορεί μερικές φορές να είναι κουραστικό - και στο τέλος μιας ήδη κουραστικής ημέρας, είναι συχνά το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις. Σε αυτή την περίπτωση, συχνά απευθυνόμαστε σε τρόφιμα ευκολίας, τα οποία είναι υπερβολικά επεξεργασμένα. Το σώμα μας έχει σχεδιαστεί για να αφομοιώνει και να μεταβολίζει τα τρόφιμα για να πάρει την ενέργεια που χρειάζεται, οπότε αν τρως τακτικά τρόφιμα υψηλής επεξεργασίας, αλλάζεις τη διαδικασία αυτή. Αυτό μπορεί να σε οδηγήσει σε ατονία και χαμηλή ενέργεια. 

Τα καλύτερα σνακ για ενίσχυση της ενέργειας
Τα καλύτερα σνακ φτιάχνονται με συστατικά όπως γιαούρτι, αυγά, ξηρούς καρπούς, σπόρους, ελιές, φρούτα και λαχανικά. Αυτά τα τρόφιμα παρέχουν όλες τις πρώτες ύλες που χρειάζεται το σώμα για να κοιμηθεί καλύτερα, να βελτιστοποιήσει την πέψη και να προστατεύσει το σώμα και τον εγκέφαλό. Επιπλέον, παρέχουν μια σταθερή ροή ενέργειας για τις κουραστικές ημέρες. 

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σωματική άσκηση: Το 1 λεπτό γυμναστικής που μπορεί να κάνει τη διαφορά

Σχέσεις και σεξ: To παιχνίδι με κάρτες που αυξάνει τη σεξουαλική απόλαυση

Παλιοσπύρου: Η πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη στην Κατερίνα Καινούργιου

ESPA BANNER