Γυναίκα

Πώς δεν πρέπει να ξεκινάει η μέρα..5 λάθη που κάνουμε όλοι το πρωί

proino_ksipnima_lathi_pou_kanoume_otan_ksipname_douleia_ergasia_enoxlitikos_ixos_ksipnitiri.jpg

Όμως, αυτές οι κινήσεις- όσο μικρές κι αν μοιάζουν- έχουν μεγαλύτερη σημασία από ότι πιστεύουμε, καθώς επηρεάζουν την υπόλοιπη ημέρα. Με αυτό το σκεπτικό, το TIME συγκέντρωσε πέντε λάθη που οι περισσότεροι κάνουν το πρωί, ή πιο απλά έφτιαξε μία μικρή λίστα για το πώς δεν πρέπει να ξεκινά μία ημέρα.

Δυσάρεστο ξύπνημα

Μερικές φορές, είναι αναπόφευκτο να ξυπνήσει κανείς από ένα δυσάρεστο θόρυβο ή κατάσταση. Όμως, το να επιλέγει κανείς τον πιο ενοχλητικό ήχο στο ξυπνητήρι του κινητού δεν είναι η καλύτερη απόφαση, καθώς το πρώτο που νιώθει κανείς ξυπνώντας έτσι είναι αρνητικό συναίσθημα.Επίσης, είναι λάθος απόφαση το να αναβάλει κανείς για πέντε λεπτά το ξύπνημα, με αποτέλεσμα να ακούει ξανά αυτό τον απαίσιο ήχο. Προσπαθήστε να ξυπνήσετε πιο ευχάριστα, με αγαπημένη μουσική για παράδειγμα.

Μία γρήγορη ρουτίνα

Όταν κάποιος αργεί, με αποτέλεσμα να κάνει... τρέχοντας τη συνηθισμένη πρωινή ρουτίνα του για να φτάσει εγκαίρως στη δουλειά είναι κάτι λογικό. Αλλά όταν αυτός ο φρενήρης ρυθμός γίνεται συνήθεια, χωρίς να υπάρχει λόγος, έχει αρνητικές συνέπειες. Με αυτό τον τρόπο δεν έχει ο εγκέφαλος τον απαραίτητο χρόνο για να προετοιμαστεί για την υπόλοιπη ημέρα. Αντιθέτως, το αποτέλεσμα είναι να προκληθεί άγχος για μικρά πράγματα. Καλύτερα να ξυπνήσετε μισή ώρα νωρίτερα.

Απουσία πρωινού γεύματος

Πολλοί δεν τρώνε τίποτα όταν ξυπνάνε, καθώς αντιμετωπίζουν το πρωινό σαν ένα άχρηστο γεύμα ή προτιμούν απλά μία κούπα καφέ ή τσάι. Δηλαδή, δεν λαμβάνουν όσα χρειάζονται για να έχουν ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ενα καλό πρωινό με φρούτα, υδατάνθρακες και πρωτεΐνες βοηθά να μείνει κάποιος συγκεντρωμένος για τις επόμενες ώρες.

Δουλειά με το «καλημέρα»

Αν μόλις ξυπνήσετε η πρώτη κίνηση είναι να ελέγξετε τα email ή να κάνετε ένα τηλεφώνημα σε κάποιο πελάτη, ουσιαστικά μειώνετε την παραγωγικότητά σας για το υπόλοιπο της ημέρας, γιατί δεν υπάρχει ένα διάστημα «προθέρμανσης» ή ηρεμίας. Προσπαθήστε να κάνετε γυμναστική ή κάτι άλλο που σας ευχαριστεί το πρωί, κάτι που θα βοηθήσει τον εγκέφαλο να προετοιμαστεί καλύτερα για τις δυσκολίες της ημέρας.

Αποφυγή των δύσκολων υποχρεώσεων

Αντιμετωπίζοντας τα πιο δύσκολα πράγματα που έχει να κάνει κάποιος νωρίς το πρωί έχει οφέλη. Δημιουργεί μία αίσθηση επίτευξης και στη συνέχεια όλα τα υπόλοιπα φαίνονται πιο εύκολα.

iefimerida.gr

Γυναίκα

3 απίστευτα εύκολοι τρόποι να αυξήσεις την ενέργειά σου με το φαγητό

διατροφή

Όποιον επαγγελματία διατροφής ή γιατρό και να ρωτήσεις, θα σου πει ότι το ενεργειακό μας επίπεδο καθορίζεται από ατελείωτες μεταβλητές τόσο εντός όσο και εκτός του ελέγχου μας, όπως η γενετική και η ηλικία. Ο ύπνος είναι, φυσικά, ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ενίσχυση των αποθεμάτων ενέργειας του σώματός μας, στα οποία έχουμε τον έλεγχο. Αλλά και το φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο.

Υπάρχουν αρκετές διατροφικές συνήθειες (και θρεπτικά συστατικά) που μπορούν να αυξήσουν το ενεργειακό μας επίπεδο. Η διατροφολόγος Samantha Cassetty εξηγεί το ποια είναι τα απλά βήματα που μπορούμε να κάνουμε όταν τρώμε για να νιώθουμε πιο ενεργητικοί, να βελτιώσουμε την πέψη μας και να βελτιστοποιήσουμε τη συνολική μας υγεία. 

Φάε ένα ισορροπημένο πρωινό
Η παράλειψη του πρωινού ή η κατανάλωση ενός μη ισορροπημένου, πλούσιου σε υδατάνθρακες γεύματος το πρωί μπορεί τελικά να οδηγήσει σε σοβαρή νωθρότητα. Το σώμα μας διασπά φυσικά τον μυϊκό ιστό τη νύχτα και αν δεν ξαναχτίσεις μυϊκό ιστό παρέχοντας τα δομικά στοιχεία στο πρωινό, η πέψη και η ενέργειά σου μπορεί να αρχίσουν να επιβραδύνονται.Δοκίμασε να συμπεριλάβεις αυγά ποσέ, καπνιστό σολομό ή χούμους για να ενεργοποιήσεις τη φάση ανοικοδόμησης των μυών. 

Σταμάτησε τα σνακ πριν τον ύπνο
Εάν τρως πολύ αργά το βράδυ, μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σου και αυτό μπορεί να προκαλέσει όλεθρο στις ορμόνες της όρεξής σου και τελικά, τις μεταβολικές διαδικασίες του σώματός σου. Εάν διαρκώς πεινάς τη νύχτα, μπορεί να φταίει το ότι το δείπνο σου είναι πολύ ελαφρύ ή μπορεί να τρως για άλλους λόγους (όπως ανία ή από συνήθεια). Προσπάθησε να φτάσεις στη ρίζα του προβλήματος και απομακρύνσου από την κουζίνα τουλάχιστον δύο ώρες πριν πας για ύπνο. Αν παρόλα αυτά δεν αντέχεις και θέλεις οπωσδήποτε να φας κάτι πριν κοιμηθείς, το καλύτερο σαν είναι η μπανάνα με το φυστικοβούτυρο!

Προτίμησε τα σπιτικά
Το μαγείρεμα μπορεί μερικές φορές να είναι κουραστικό - και στο τέλος μιας ήδη κουραστικής ημέρας, είναι συχνά το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις. Σε αυτή την περίπτωση, συχνά απευθυνόμαστε σε τρόφιμα ευκολίας, τα οποία είναι υπερβολικά επεξεργασμένα. Το σώμα μας έχει σχεδιαστεί για να αφομοιώνει και να μεταβολίζει τα τρόφιμα για να πάρει την ενέργεια που χρειάζεται, οπότε αν τρως τακτικά τρόφιμα υψηλής επεξεργασίας, αλλάζεις τη διαδικασία αυτή. Αυτό μπορεί να σε οδηγήσει σε ατονία και χαμηλή ενέργεια. 

Τα καλύτερα σνακ για ενίσχυση της ενέργειας
Τα καλύτερα σνακ φτιάχνονται με συστατικά όπως γιαούρτι, αυγά, ξηρούς καρπούς, σπόρους, ελιές, φρούτα και λαχανικά. Αυτά τα τρόφιμα παρέχουν όλες τις πρώτες ύλες που χρειάζεται το σώμα για να κοιμηθεί καλύτερα, να βελτιστοποιήσει την πέψη και να προστατεύσει το σώμα και τον εγκέφαλό. Επιπλέον, παρέχουν μια σταθερή ροή ενέργειας για τις κουραστικές ημέρες. 

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σωματική άσκηση: Το 1 λεπτό γυμναστικής που μπορεί να κάνει τη διαφορά

Σχέσεις και σεξ: To παιχνίδι με κάρτες που αυξάνει τη σεξουαλική απόλαυση

Παλιοσπύρου: Η πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη στην Κατερίνα Καινούργιου

ESPA BANNER