Γυναίκα

Δεν θέλει κόπο...θέλει τρόπο: Επίπεδη κοιλιά με 5 βήματα!

Ρούφα την κοιλιά.

  • Η καλύτερη άσκηση για τους κοιλιακούς μύες είναι η διατήρηση τους σε τεντωμένη θέση όσο πιο συχνά γίνεται.

 

Να τρως μήλα.

  • Χάρη σε αυτά, τα έντερα λειτουργούν ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά

 

Να αποφεύγεις τις μπανάνες.

  • Περιέχουν πολύ άμυλο που εύκολα μετατρέπεται από τον οργανισμό σε λίπος.

 

Μην πίνεις μετά τα γεύματα.

  • Τα υγρά αραιώνουν τα πεπτικά υγρά και είναι αιτία για την πιo αργή λειτουργία των οργάνων.

 

Μην τρως πριν τον ύπνο.

  • Να θυμάσαι, ότι ο οργανισμός το βράδυ καίει θερμίδες μερικές φορές πιo αργά απ'ότι την ημέρα.

 

proiniephimerida.com