Γυναίκα

Fitness

5 ασκήσεις για να γυμνάσετε πόδια και μηρούς

1. Βαθύ κάθισμα με πλιέ

   Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά σε απόσταση περίπου μισό μέτρο και με τα δάχτυλα των ποδιών να κοιτούν προς τα έξω . Κρατήστε τους ώμους σας σε ευθεία με το στήθος και βάλτε τα χέρια στη μέση ή ενώστε τα μπροστά στο στήθος σας. Κάντε βαθύ κάθισμα όσο πιο χαμηλά μπορείτε, επιστρέψτε αργώ στην όρθια θέση και επαναλάβετε 5-6 φορές σε 30 δευτερόλεπτα. Βεβαιωθείτε ότι το βάρος σας είναι προς τις φτέρνες σας, αυτό θα ενεργοποιήσει τους μυς στα πόδια καθώς ανεβοκατεβαίνετε.

2. Πλαϊνό βήμα και βαθύ κάθισμα 

   Σταθείτε όρθια με τα χέρια ενωμένα στο στήθος σας και κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα αριστερά. Στη συνέχεια, από το κέντρο σας κάντε ένα βαθύ κάθισμα, ανεβείτε αργά, επιστρέψτε στην αρχική σας θέση και κάντε την ίδια κίνηση προς τα δεξιά. Επαναλάβετε το σετ 10-15 φορές.

3. Ψαλίδια με κλωτσιά 

   Ξαπλώστε σ' ένα στρωματάκι και υποστηρίξτε με τα χέρια σας τη μέση σας κρατώντας τους γοφούς σας κάτω ώστε να δουλέψουν περισσότερο οι κοιλιακοί. Σηκώστε τα πόδια σας με τα δάχτυλα να δείχνουν προς τα έξω. Ακουμπήστε το κεφάλι σας στο πάτωμα. Κάντε με τα πόδια σας ψαλιδάκια κρατώντας τα δάχτυλά σας να δείχνουν προς τα έξω όλη την ώρα. Επαναλάβατε 10-15 φορές. 

4. Πιέσεις εσωτερικά των μηρών

   Μπορείτε να κάνετε αυτή την άσκηση ανά πάσα στιγμή, ακόμη και την ώρα που ετοιμάζεστε να σηκωθείτε από το κρεβάτι. Θα χρειαστείτε ένα μικρό μαξιλάρι. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδι λυγισμένα και κρατήστε το μαξιλάρι ανάμεσα στους μηρούς σας. Πιέστε το μαξιλάρι για 3 δευτερόλεπτα και χαλαρώστε. Βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας δεν ακουμπούν το ένα στο άλλο. Επαναλάβατε 10-15 φορές.

5. Γέφυρες με ενωμένα τα γόνατα

    Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα. Κρατήστε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σας, σηκώστε τους γοφούς σας, πιέστε τα γόνατα μαζί και χαμηλώστε τους γλουτούς σας. Επαναλάβατε 10-15 φορές και τονώστε μηρούς και γλουτούς. 

 

 

Πηγή: positivemed

Γυναίκα

8 Μαρτίου: Διαδικτυακή συνάντηση με τρεις ξεχωριστές γυναίκες

ημερα γυναικας

Οι γυναίκες της Ομάδας Βιβλίου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος», συναντιώνται διαδικτυακά στις 8 Μαρτίου, ημέρα αφιερωμένη στη Γυναίκα, με τρεις ξεχωριστές γυναίκες.

Η Γιολάντα Τσορώνη, Εκπαιδευτικός – Συγγραφέας,

 η Δέσποινα Μπετεινάκη, Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια και 

 η Αποστολία Παπαδαμάκη, Καλλιτέχνις – Εμψυχώτρια Αυτοβελτίωσης

θα  «συστήσουν» τη σύγχρονη Γυναίκα μέσα από τις ανάγκες της, τα προγράμματα και τις γνωστικές αναπαραστάσεις αλλά και τους ρομαντικούς δεσμούς, το συναίσθημα.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:

"Αυτή την σύγχονη γυναίκα τη «συναντήσουμε» όμως και σε περασμένες εποχές ως πρότυπο και ως ηρωίδα βιβλίου. Ποια είναι τα δυνατά σημεία της Γυναίκας αλλά και τα μέσα που μπορεί να βρει για να αντιπαρέλθει στις προκλήσεις και τελικά να έχει την υγεία της;

Σκέψεις – προβληματισμοί – ερωτήματα … που οι προσκεκλημένες θα μοιρασθούν και θα «αντιμετωπίσουν» μαζί μας … τη Δευτέρα, 8 Μαρτίου από τις 18.00 έως τις 20.00.

Ο επίλογος του αφιερώματος θα κλείσει με τις δικές σας ερωτήσεις".

Η σύνδεση θα γίνει ελεύθερα μέσω του zoom:

https://us05web.zoom.us/j/4065217197?pwd=cTlYb1NHZEtaaHdjQ1JMeGJpajdJUT09

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κερατσίνι: Μητέρα κατήγγειλε συγγενή του πρώην συζύγου της για ασέλγεια στην 5χρονη κόρη της

Kορωνοϊός - Hράκλειο: Συνεχίζεται η νοσηλεία του 9χρονου κοριτσιού στην ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ

Τι χρώμα έχει η ημερομηνία που γεννηθήκαμε και τι σημαίνει για το χαρακτήρα μας