Γυναίκα

Fitness

Ποιο είδος γυμναστικής σου ταιριάζει ανάλογα με το σωματότυπό σου!

fitness.jpg

Σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει ότι το κάθε σώμα είναι διαφορετικό με μοναδικά χαρακτηριστικά,τα οποία καθορίζονται συνήθως από τα γονίδια.Ο σωματότυπός σου λοιπόν,θα σε βοηθήσει να διαλέξεις το είδος της γυμναστικής που σου ταιριάζει.

Οι 3 βασικοί τύποι σώματος είναι οι παρακάτω:

Εκτομορφικός σωματότυπος
Ανήκεις στον εκτομορφικό σωματότυπο αν έχεις επίπεδο θώρακα, στενούς γοφούς και αδύνατο μυϊκό σύστημα, λεπτά και μακριά άκρα, στενό στήθος και μακρύς λαιμό.

  • Οι προτεινόμενες ασκήσεις για σένα είναι οι στατικές ασκήσεις με βάρη ή με τη χρήση του σωματικού σου βάρους. Οι επαναλήψεις θα πρέπει να είναι πολύ αργές για να έχεις σύντομα το αποτέλεσμα που θέλεις.

Ενδομορφικός σωματότυπος
Ανήκεις στον ενδομορφικό σωματότυπο εάν το υψηλότερο ποσοστό σωματικού λίπους συσσωρεύεται κυρίως στο πάνω μέρος του σώματός σου και συγκεκριμένα στην περιοχή την κοιλιάς και των γοφών. Το μυϊκό σου σύστημα είναι ανεπτυγμένο, δεν είναι όμως ευδιάκριτο λόγω του λίπους. Τα χαρακτηριστικά αυτού του σωματότυπου είναι οι στενοί ώμοι, η φαρδιά λεκάνη και το στρογγυλό πρόσωπο.

  • Οι προτεινόμενες ασκήσεις για σένα είναι oι ασκήσεις ενδυνάμωσης, κυρίως οι στατικές ασκήσεις για όλο το σώμα. Έτσι θα τονώσεις το αδύναμο μυϊκό σου σύστημα. Χρησιμοποίησε μέτριου μεγέθους βάρη και κάνε γρήγορες επαναλήψεις, χωρίς πολύ μεγάλο διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων. Επίσης, απαραίτητη για σένα είναι και η αερόβια άσκηση, που βοηθά στην γρήγορη μείωση του λίπους, όπως τρέξιμο, ποδήλατο ή περπάτημα για τουλάχιστον 20 λεπτά.

Μεσομορφικός σωματότυπος
Ανήκεις σε αυτό το είδος του σωματότυπου εάν το σώμα σου είναι συμμετρικό, έχεις μεγάλο άνοιγμα των ώμων, στενή μέση και φυσιολογικό μέγεθος γοφών. Επίσης, το μυϊκό σου σύστημα είναι αρκετά ανεπτυγμένο και διακρίνεται εύκολα εξαιτίας του χαμηλού ποσοστού σωματικού λίπους. 

  • Οι προτεινόμενες ασκήσεις για εσένα είναι οι ασκήσεις ευλυγισίας, για να μην \"παραφουσκώσουν\" οι μύες σου. Καλό για σένα θα ήταν να κάνεις Yoga & Pilates. Επίσης, προσπάθησε να μετριάζεις την ένταση σε ό, τι είδος άσκησης κι αν κάνεις, λόγω του ότι ο σωματότυπός σου έχει την τάση να το “παρακάνει” με το μυϊκό σου σύστημα.

Συμπέρασμα: αν ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής ανάλογα με τις ανάγκες σου, θα έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς. Kι αυτό, γιατί ο καθένας μας είναι μοναδικός!

Μαίρη Φιλίππου
Personal trainer 

mch-training.com

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος

γυναίκα σωματικό λίπος αδυνάτισμα

Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την απώλεια βάρους και πιο συγκεκριμένα με την απώλεια λίπους. Πρώτα απ’ όλα θα περιγράψουμε κάμποσους μύθους και broscience θεωρίες που φέρνουν σε σύγχυση τον γενικό πληθυσμό και μετά θα αναφέρουμε ποιος είναι ο ένας και μοναδικός τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος.

Αν κάνω πολλές επαναλήψεις θα προκαλέσουν μυϊκή γράμμωση;

Η μυϊκή γράμμωση στην ουσία είναι ο συνδυασμός χαμηλού ποσοστού λίπους και αυξημένης μυϊκής μάζας. Καμία έρευνα δεν έχει αποδείξει μέχρι τώρα ότι εκτελώντας πολλαπλές επαναλήψεις μειώνεται το σωματικό βάρος και αυξάνεται η μυϊκή μάζα.

Αν πάρω συμπληρώματα θα μειωθεί το λίπος μου;

Επειδή το συγκεκριμένο θέμα είναι ιδιαίτερα της μόδας δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο κομμάτι των ‘’μαγικών’’ συμπληρωμάτων στην απώλεια λίπους.

Κανένα συμπλήρωμα δεν μπορεί αφενός  να βελτιώσει τον μεταβολισμό μας και αφετέρου την καύση του λίπους όπως υποστηρίζουν διάφορες εταιρείες συμπληρωμάτων. Διάφοροι πλανόδιοι και πωλητές χωρίς καμία γνώση προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο (χωρίς να έχουν αποτύχει βέβαια) ότι τα προϊόντα τους μπορούν να αντικαταστήσουν την καθημερινή ολόκληρη τροφή και να μειώσουν το σωματικό λίπος .

Το πιο πιθανό είναι να έχουν στείλει κάποιο μήνυμα και σε εσένα που διαβάζεις αυτήν την στιγμή το άρθρο. Όχι μόνο δεν πρόκειται να προκληθεί κανένα θετικό αποτέλεσμα αλλά οι πιθανότητες να δημιουργηθούν παρενέργειες είναι πολύ αυξημένες όπως αναφέρουν άτομα που έχουν δοκιμάσει τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Τι διατροφή να κάνω;

Ιntermittent Fasting, Paleo, , Low Carb, Atkins, Keto, καμία από αυτές τις δίαιτες από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα. Τρώγοντας υγιεινά επίσης δεν μπορεί από μόνο του να οδηγήσει σε μείωση του σωματικού λίπος. Η πιο σημαντική παράμετρος  είναι το θερμιδικό έλλειμμα που μπορεί να δημιουργηθεί μέσω μίας δίαιτας δηλαδή το να καταναλώνουμε μέσω της τροφής λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίμε καθημερινώς.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν καταρχάς αυτήν την παράμετρο, η επιστήμη πλέον τονίζει ότι μία δίαιτα είναι ευνοϊκή για την μείωση του σωματικού λίπους και την αύξηση της μυϊκής μάζας όταν αποτελείται από υψηλές ποσότητες πρωτεΐνης ανάλογες με αυτές που τρέφονται μεγάλοι αθλητές.

Αν κάνω χαμηλής έντασης αερόβια προπόνηση θα μειωθεί το λίπος μου;

Εδώ θα γράψουμε ένα μεγάλο όχι. Η αεροβική προπόνηση είναι ένας από τους τρόπους μείωσης του σωματικού βάρους αλλά όχι ο μοναδικός. Καταρχάς ότι προκαλεί την κατανάλωση ενέργειας θεωρείται σύμμαχος για την μείωση του λίπους. Η επιστήμη όμως συμφωνεί ότι είτε κάποια μορφής αερόβιας προπόνησης είτε αναερόβιας (διαλειμματική προπόνηση), σε συνδυασμό με προπόνηση με βάρη είναι ο ιδανικός τρόπος για την μείωση του σωματικού βάρους και αύξηση της μυϊκής μάζας.

Το σημαντικότερο είναι να κάνεις αυτό που θα σε σηκώσει από τον καναπέ.

Τελικά πως μπορώ να χάσω λίπος;

Ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος είναι η δημιουργία θερμιδικού ελλείμματος μέσω της άσκησης και της διατροφής μαζί. Η άσκηση και η διατροφή αποτελούν τις κολώνες μίας γέφυρας που άμα καταρρεύσει η μία τότε θα διαλυθεί όλο το κομμάτι της γέφυρας.

Όσο σκληρά και αν γυμνάζεσαι αν στο σπίτι καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες καταστρέφεις τα πάντα. Αν προσέχεις τι τρως αλλά δεν γυμνάζεσαι τότε το έργο σου στο να μειώσεις το λίπος είναι πολύ πιο δύσκολο, πόσο μάλλον όταν στοχεύεις και στην αύξηση της μυϊκής μάζας .

Το μυστικό ενός πετυχημένου γυμναστή είναι να συνεργάζεται με ένα καλό διατροφολόγο αλλά και ενός  πετυχημένου διατροφολόγου με ένα καλό γυμναστή..

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Λιναρόσπορος: Μια φυσική εναλλακτική για να χάσετε βάρος

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Η δίαιτα που δεν μετράει θερμίδες αλλά θα σε κρατήσει αδύνατη για μια ολόκληρη ζωή