Γυναίκα

Ομορφιά

Συμβουλές για νυφικό μακιγιάζ

Οι παράμετροι μίας νύφης για να είναι υπέροχη την ημέρα του γάμου της είναι τρεις: το νυφικό φόρεμα, το νυφικό μακιγιάζ και το νυφικό χτένισμα. Όπως ακριβώς δοκιμάζεις διάφορα νυφικά φορέματα ώσπου να καταλήξεις στο ιδανικό με τον ίδιο τρόπο πρέπει να πειραματιστείς με τα μαλλιά και το μακιγιάζ σου.

Ας επικεντρωθούμε στο μακιγιάζ επισημαίνοντας λάθη και δίνοντας τις κατάλληλες συμβουλές για να λάμπεις την πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου.

Το δέρμα συνδέεται απόλυτα με τη διατροφή μας. Το λαμπερό δέρμα έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση τροφίμων όπως φρούτα και λαχανικά αλλά και την αποφυγή της αφυδάτωσης. Προσπάθησε να αποφύγεις το αλκοόλ και τα ξενύχτια και θα δεις άμεσα τα αποτελέσματα. Αν ο γάμος σου είναι μέσα στο καλοκαίρι η ηλιοθεραπεία πιθανόν είναι στα σχέδια σου για να "σπάσεις" το λευκό του δέρματος σου. Μην το παρακάνεις και φυσικά μην ξεχνάς το αντηλιακό σου, ο ήλιος είναι "πονηρός" γι' αυτό προτίμησε να μην είσαι τόσο ηλιοκαμένη όσο άλλα καλοκαίρια παρά να έχεις κοκκινίλες που θα θυμάσαι μέσα από τις φωτογραφίες σου.

Χαλάρωσε με μία μάσκα ομορφιάς. Μπορείς να κλείσεις ραντεβού στην αισθητικό σου ώστε να περιποιηθεί το πρόσωπο σου ή να κάνεις μόνη σου μία σπιτική μάσκα ομορφιάς.

Το σωστό σχήμα φρυδιών. Είναι λίγες οι γυναίκες που δεν "ξεφεύγουν" όταν βγάζουν μόνες τα φρύδια τους χωρίς να χαλάσουν το σχήμα που έχουν. Προτίμησε να περιποιηθεί η αισθητικός τα φρύδια σου εκείνη την περίοδο και στην περίπτωση που έχει γίνει κάποιο "μοιραίο" άστα να μεγαλώσουν ώστε να φτιάξεις το σχήμα που θέλεις από την αρχή.

Η επιλογή αισθητικού. Έχουμε αναφερθεί αρκετά μέχρι τώρα στα "μαγικά" της χέρια επειδή ο ρόλος της είναι απαραίτητος. Προσπάθησε να έχεις καταλήξει 2 μήνες πριν το μυστήριο στην επαγγελματία που θα σε αναλάβει ώστε να έχεις το χρόνο να καταλήξεις στο ιδανικό μακιγιάζ.

Δοκιμαστικό μακιγιάζ. Την ημέρα που έχεις προγραμματίσει το δοκιμαστικό προσπάθησε να φοράς μπλούζα ή φόρεμα στο χρώμα του νυφικού, το ιδανικό θα ήταν να γίνει και το δοκιμαστικό χτένισμα την ίδια μέρα. Το μακιγιάζ επηρεάζεται από τα χρώματα που φοράμε και πρέπει να είναι όσο πιο κοντά με το χρώμα του νυφικού ώστε να έχεις ολοκληρωμένη εικόνα. Αφού ολοκληρώσεις το μακιγιάζ τράβηξε μία φωτογραφία τον εαυτό σου για να δεις πως φαίνεται με τον φακό, πρόσεξε να μην υπάρχει τεχνητό φως στο δωμάτιο διότι οι φωτογραφίες του γάμου ως επί των πλείστων θα είναι με φυσικό φως.

Τεχνητές βλεφαρίδες. Αν θέλεις να αποκτήσεις ένα πιο έντονο βλέμμα με τεχνητές βλεφαρίδες προτίμησε εκείνες που είναι μεμονωμένες για να έχεις πιο φυσικό λουκ.

Ο σωστός τόνος στο μακιγιάζ. Το τελευταίο δοκιμαστικό προτίμησε να είναι 2-3 μέρες πριν το γάμο σου ώστε να είσαι σίγουρη για τα αποτελέσματα. Αν το τελευταίο δοκιμαστικό σου ήταν πριν ξεκινήσεις τα μπάνια σου σίγουρα θα χρειάζονται αλλαγές που είναι καλύτερα να μην τις αφήσεις για την τελευταία στιγμή.

Μην βιάζεστε. Το μακιγιάζ πρέπει να κρατήσει γύρω στα 45 λεπτά επομένως τόσο εσείς όσο και η αισθητικός πρέπει να δώσετε την κατάλληλη προσοχή.

Η συντήρηση. Στα δοκιμαστικά όσο θα καταλήγεις στο νυφικό μακιγιάζ που θα επιλέξεις αγόρασε κάποια από τα καλλυντικά που θα χρησιμοποιήσει η αισθητικός σου. Για παράδειγμα, το κραγιόν σίγουρα μετά το μυστήριο θα έχει φύγει οπότε πριν ξεκινήσεις τις φωτογραφήσεις κράτα μαζί σου το κραγιόν που χρησιμοποίησε ώστε να δείχνεις πάλι "φρέσκια" σαν να βάφτηκες πριν λίγο.

 

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: Χάστε βάρος τρώγοντας μπανάνες!

Μπανάνα

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, οι μπανάνες δεν είναι τόσο παχυντικές. Στην πραγματικότητα, είναι ένα από τα πιο υγιεινά φρούτα.

Το κίτρινο αυτό φρούτο είναι εξαιρετικά θρεπτικό, γεμάτο με βασικές βιταμίνες και μέταλλα που παρέχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και χαμηλό σε λιπαρά, γεγονός που το καθιστά ένα εξαιρετικό σνακ μετά την προπόνηση για να περιορίσει την πείνα και να αναπληρώσει την ενέργεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρήσεις της μπανάνας που δεν φανταζόσασταν!

Το μόνο πρόβλημα με τις μπανάνες είναι η υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και θερμίδες, η οποία είναι κυρίως υπεύθυνη για την κακή φήμη της μεταξύ των παρατηρητών βάρους.

Μια μεσαία μπανάνα περιέχει 105 θερμίδες και 27 γραμμάρια υδατανθράκων. Εκτός αυτού, είναι επίσης χαμηλή σε πρωτεΐνες.

Αλλά παραλείποντας αυτό το φρούτο από τη διατροφή σου, λόγω αυτών των παραγόντων μπορεί να σου στερήσει τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία σου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ενυδάτωση με μπανάνες

Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις όμως τη μπανάνα στη διατροφή σου, όταν θες να χάσεις βάρος;

Πλιγούρι βρόμης-μπανάνας για πρωινό

Είτε προσπαθείς να χάσεις βάρος είτε όχι, θυμήσου να μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου. Το πρωινό είναι το πρώτο και πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Το πρωί, μετά από 10-12 ώρες νυχτερινής νηστείας, το σώμα μας χρειάζεται κάτι για να αναπληρώσει και να ενεργοποιηθεί ξανά. Έχοντας ένα πρωινό το πρωί, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά μπορεί να μειώσει την κατανάλωση θερμίδων για όλη την ημέρα. Η μπανάνα είναι πλούσια σε ανθεκτικό άμυλο και κάλιο, τα οποία μπορούν να προωθήσουν την αίσθηση της πληρότητας και να σου δώσουν άμεση ενέργεια. Αν το συνδυάσεις με πλιγούρι βρόμης, σπόρους chia ή κουσκούς, θα δημιουργήσεις ένα ικανοποιητικό και νόστιμο πρωινό.

Μπανάνα με φυστικοβούτυρο ή ξηρούς καρπούς

Πολλοί ειδικοί συμφωνούν ότι οι μπανάνες κάνουν το τέλειο σνακ πριν και μετά την προπόνηση. Είναι πλούσιο σε γλυκόζη, η οποία δίνει άμεση ενέργεια, που απαιτείται πολύ μετά από μια έντονη προπόνηση. Εκτός αυτού, η περιεκτικότητα σε κάλιο μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή μυϊκών κραμπών μετά την προπόνηση και ενδεχόμενης ζάλης. Βοηθά στη γρήγορη αποκατάσταση των μυών και σε προετοιμάζει για την επόμενη προπόνηση. Αλλά αυτός ο κίτρινος καρπός έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ένα μακροθρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την ανάπτυξη των μυών. Για να το αντισταθμίσεις αυτό συνδύασε μία μεσαία μπανάνα με λίγο φυστικοβούτυρο ή μια χούφτα καρύδια.

Smoothies με άγουρες μπανάνες

Σύμφωνα με τις μελέτες, η περιεκτικότητα σε άμυλο στις μπανάνες μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενίσχυση του μεταβολισμού σου. Ακόμη και η περιεκτικότητα σε κάλιο πιστεύεται ότι ρυθμίζει τη μεταφορά θρεπτικών ουσιών στα κύτταρα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrition & Metabolism αποκάλυψε ότι η αντικατάσταση μόλις 5% των υδατανθράκων της ημέρας με μια πηγή ανθεκτικού αμύλου μπορεί να αυξήσει την καύση λίπους μετά το γεύμα κατά 23%.

Καθώς οι άγουρες μπανάνες περιέχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα αμύλου, είναι καλύτερο να τις συμπεριλάβεις στη διατροφή σου. Οι μπανάνες πρέπει να είναι ελαφρώς πικρές, ώστε να μπορούν να προστεθούν σε smoothies με λίγο μέλι και ξηρούς καρπούς και να το απολαύσεις μετά από μια προπόνηση ή το μεσημέρι για να περιορίσεις την πρόωρη πείνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να κατεβαίνουμε νούμερο με ασφάλεια!