Γυναίκα

Ομορφιά

Ξεχάστε το νυστέρι! Λίφτινγκ με βιταμίνες

λίφτινγκ με βιταμίνες.jpg

Για κάθε πρόβλημα ομορφιάς υπάρχει το σωστό κοκτέιλ με βιταμίνες.
Συμβαίνει συχνά να κοιτάζουμε το πρόσωπό μας στον καθρέφτη και αυτό να δείχνει κουρασμένο, σχεδόν θλιμμένο. Να προσπαθούμε με διάφορα τεχνάσματα να το αναζωογονήσουμε και να μην καταφέρνουμε τίποτα. Ακόμα και με λίφτινγκ, το δέρμα θα έδειχνε και πάλι γερασμένο. Στο βιβλίο του «Forget the Knife» («Ξεχάστε το νυστέρι»), ο πλαστικός χειρουργός Alexander Covey εξηγεί ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να τροφοδοτήσουμε το πρόσωπο με τις απαραίτητες δραστικές ουσίες σε επαρκείς ποσότητες είναι τα «ενέσιμα συμπληρώματα». Ακριβώς εκεί που το χρειάζεται, με ενέσεις. «Το δέρμα είναι ο πιο απομακρυσμένος ιστός, πράγμα που σημαίνει ότι τα θρεπτικά στοιχεία από τη διατροφή δεν καταφέρνουν να φτάσουν σε αυτό σε επαρκείς ποσότητες. Με τις ενέσεις, τα δραστικά συστατικά φτάνουν στο δέρμα και καταφέρνουν να ικανοποιήσουν όλες του τις ανάγκες», αναφέρει στο βιβλίο του ο ειδικός. 

Μεσοθεραπεία
Οι τεχνικές της μεσοθεραπείας, με άλλα λόγια της μεθόδου των πολλαπλών εγχύσεων στη μεσαία στιβάδα του δέρματος, είναι γνωστές εδώ και χρόνια στους γιατρούς της ομορφιάς. Στα κατάλληλα διαλύματα, οι βιταμίνες αναπτύσσουν την αντιοξειδωτική τους δράση, διεγείρουν τις λειτουργίες των ινοβλαστών, αυξάνουν την παραγωγή του κολλαγόνου, συσφίγγουν τους ιστούς, εξασφαλίζουν ακόμη και ελαστικότητα στο χαλαρωμένο δέρμα. Ανάλογα με την ηλικία, την κατάσταση του δέρματος και τα ιδιαίτερα προβλήματα, ο ειδικός διαλέγει τις σωστές ενέσιμες ουσίες. Μάθετε τι ακριβώς μπορούν να κάνουν για εσάς. 

Χαλάρωση 
Βιταμίνη Ε
Η ηλιακή ακτινοβολία, η μόλυνση, το στρες προκαλούν τη σύνθεση ελευθέρων ριζών μέσα στο σώμα. Οι ρίζες αυτές επιτίθενται στους ινοβλάστες και τους εμποδίζουν να συνθέσουν κολλαγόνο και ελαστίνη. Το αποτέλεσμα είναι η χαλάρωση. Η βιταμίνη Ε καταφέρνει να δεσμεύσει τις ελεύθερες ρίζες και να δημιουργήσει μόρια τα οποία στη συνέχεια αποβάλλονται από το σώμα. Για τον σκοπό αυτό γίνονται ενέσεις μεσοθεραπείας με ένα διάλυμα που περιέχει την ισχυρή αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε, υαλουρονικό οξύ και DMAE. Ο συνδυασμός αυτός ασκεί προστατευτική δράση στις ίνες του δέρματος και αυξάνει τη σύνθεση κολλαγόνου. Περισσότερο κολλαγόνο σημαίνει πιο σφιχτό δέρμα. 
ΙΝFO: Για την έναρξη της θεραπείας, χρειάζεται ένα σχήμα «εφόδου» με 3-4 επαναλήψεις, σε απόσταση μίας εβδομάδας μεταξύ τους. Αργότερα γίνεται μία «αναμνηστική» εφαρμογή κάθε 2 μήνες για τη συντήρηση του αποτελέσματος. 

Θαμπή επιδερμίδα 
Βιταμίνες Β
Για να προσδώσουν λάμψη, οι ειδικοί χρησιμοποιούν κοκτέιλ με βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που βελτιώνουν τη μικροκυκλοφορία του αίματος και τονώνουν τη δράση της αντιοξειδωτικής βιταμίνης Ε και της λευκαντικής βιταμίνης C. Συγχρόνως, ιχνοστοιχεία όπως ο χαλκός, το μαγνήσιο και ο ψευδάργυρος ενισχύουν την αναπαραγωγή των κυττάρων και το υαλουρονικό οξύ συγκρατεί την υγρασία στο εσωτερικό του δέρματος και έτσι το κάνει να δείχνει ξεκούραστο και καλά ενυδατωμένο. 
INFO: Η θεραπεία ολοκληρώνεται σε 4-8 επαναλήψεις, σε απόσταση 2 εβδομάδων μεταξύ τους. 

Ανάπλαση 
Βιταμίνη Α 
Οι ρυτίδες, οι ουλές και τα σημάδια από τα σπυράκια είναι από τα πιο δύσκολα στοιχήματα της επιστήμης. Η απάντηση έρχεται από τη βιταμίνη Α, την ουσία με τη μέγιστη αναπλαστική δράση. Τα κύτταρα του δέρματος διαθέτουν ειδικούς υποδοχείς για τη βιταμίνη Α και έτσι επαναπρογραμματίζονται με βάση τις νέες οδηγίες που τους διοχετεύει. Σε όλη την έκταση του δερματικού ιστού, οι λειτουργίες αποκαθίστανται: αποβάλλεται η κεράτινη στιβάδα των νεκρών κυττάρων, που επιβαρύνει την επιφάνεια, τονώνεται η λειτουργία των ινοβλαστών, που παράγουν το κολλαγόνο, περιορίζεται η ελάστωση (μειωμένη δύναμη και ελαστικότητα του δέρματος) που υπάρχει κάτω από τις ουλές. Το δέρμα αναπλάθεται. 
INFO: Η θεραπεία χρειάζεται 3 επαναλήψεις σε απόσταση 21 ημερών. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, συνδυάζεται με κλασματικό λέιζερ, που διεγείρει τους ινοβλάστες. 

Γήρανση
Βιταμίνη D
Το καινούργιο μυστικό της αντιγήρανσης είναι η βιταμίνη D. Όπως βοηθάει τα οστά να είναι γερά και ανθεκτικά (θεωρείται χρήσιμη στην πρόληψη της οστεοπόρωσης), το ίδιο κάνει και για το δέρμα. Η παρουσία της είναι απαραίτητη για να λειτουργήσουν σωστά οι ινοβλάστες και να συνθέσουν κολλαγόνο. Χρησιμοποιείται στα κοκτέιλ αντιγήρανσης μαζί με υαλουρονικό οξύ. Μετά από μία τέτοια θεραπεία, η επιδερμίδα είναι τόσο καλά ενυδατωμένη, ώστε δεν «τραβάει» και δεν ζητάει ενυδατική κρέμα. 
INFO: Για να κάνουμε εντατική αντιγήρανση, η εφαρμογή επαναλαμβάνεται μία φορά τον μήνα επί 6 μήνες.

Δυσχρωμίες
Βιταμίνη C
H βιταμίνη C είναι το συστατικό που προστατεύει το εσωτερικό των φρούτων από το μαύρισμα. Την ίδια λευκαντική δράση αναπτύσσει και στο δέρμα, κάτι που ήξεραν οι γιαγιάδες μας όταν άπλωναν χυμό λεμονιού στο πρόσωπο για να έχουν λευκή και λαμπερή επιδερμίδα. Σήμερα, οι δερματολόγοι κάνουν ενέσεις μεσοθεραπείας με διαλύματα που περιέχουν βιταμίνη C, έτσι ώστε να διαλύουν τη συγκεντρωμένη μελανίνη και να ρυθμίζουν τη λειτουργία των μελανινοκυττάρων που την εκκρίνουν. 
INFO: Χρειάζεται 1-2 επαναλήψεις, μία φορά τον μήνα. Για καλύτερα αποτελέσματα, συνδυάζεται με πίλινγκ που περιέχουν βιταμίνη C.

Μαύροι κύκλοι 
Βιταμίνη Κ
Το σκούρο χρώμα των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια οφείλεται στο αίμα που μένει στάσιμο μέσα στα αγγεία και δεν καταφέρνει να κυκλοφορήσει φυσιολογικά. Για να αποκατασταθεί η λειτουργία των αγγείων, πρέπει να ενισχυθούν τα τοιχώματά τους. Αυτό πετυχαίνει η βιταμίνη Κ σε συνδυασμό με τη C, το φυτικό εκχύλισμα ρούσκου. Έτσι βελτιώνεται η μικροκυκλοφορία γύρω από τα μάτια, παροχετεύονται τα κατακρατημένα υγρά και τονώνεται η ελαστικότητα του δέρματος. Συγχρόνως, το κοκτέιλ περιέχει το εξαπεπτίδιο αργιρελίνη, μια πρωτεΐνη που παρέχει αποτέλεσμα παρόμοιο με αυτό του μπότοξ. Μειώνει τη σύσπαση των μυών του προσώπου και έτσι εμποδίζει τις λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια. 
INFO: Τα αποτελέσματα φαίνονται από τις πρώτες εφαρμογές. Ωστόσο, ο αριθμός των επαναλήψεων εξαρτάται από την ένταση του προβλήματος.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΝ κ. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, δερματολόγο, και την κ. ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΤΥΜΠΑΝΙΔΟΥ, δερματολόγο.

therapeftis.blogspot.gr
 

Γυναίκα

3 απίστευτα εύκολοι τρόποι να αυξήσεις την ενέργειά σου με το φαγητό

διατροφή

Όποιον επαγγελματία διατροφής ή γιατρό και να ρωτήσεις, θα σου πει ότι το ενεργειακό μας επίπεδο καθορίζεται από ατελείωτες μεταβλητές τόσο εντός όσο και εκτός του ελέγχου μας, όπως η γενετική και η ηλικία. Ο ύπνος είναι, φυσικά, ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ενίσχυση των αποθεμάτων ενέργειας του σώματός μας, στα οποία έχουμε τον έλεγχο. Αλλά και το φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο.

Υπάρχουν αρκετές διατροφικές συνήθειες (και θρεπτικά συστατικά) που μπορούν να αυξήσουν το ενεργειακό μας επίπεδο. Η διατροφολόγος Samantha Cassetty εξηγεί το ποια είναι τα απλά βήματα που μπορούμε να κάνουμε όταν τρώμε για να νιώθουμε πιο ενεργητικοί, να βελτιώσουμε την πέψη μας και να βελτιστοποιήσουμε τη συνολική μας υγεία. 

Φάε ένα ισορροπημένο πρωινό
Η παράλειψη του πρωινού ή η κατανάλωση ενός μη ισορροπημένου, πλούσιου σε υδατάνθρακες γεύματος το πρωί μπορεί τελικά να οδηγήσει σε σοβαρή νωθρότητα. Το σώμα μας διασπά φυσικά τον μυϊκό ιστό τη νύχτα και αν δεν ξαναχτίσεις μυϊκό ιστό παρέχοντας τα δομικά στοιχεία στο πρωινό, η πέψη και η ενέργειά σου μπορεί να αρχίσουν να επιβραδύνονται.Δοκίμασε να συμπεριλάβεις αυγά ποσέ, καπνιστό σολομό ή χούμους για να ενεργοποιήσεις τη φάση ανοικοδόμησης των μυών. 

Σταμάτησε τα σνακ πριν τον ύπνο
Εάν τρως πολύ αργά το βράδυ, μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σου και αυτό μπορεί να προκαλέσει όλεθρο στις ορμόνες της όρεξής σου και τελικά, τις μεταβολικές διαδικασίες του σώματός σου. Εάν διαρκώς πεινάς τη νύχτα, μπορεί να φταίει το ότι το δείπνο σου είναι πολύ ελαφρύ ή μπορεί να τρως για άλλους λόγους (όπως ανία ή από συνήθεια). Προσπάθησε να φτάσεις στη ρίζα του προβλήματος και απομακρύνσου από την κουζίνα τουλάχιστον δύο ώρες πριν πας για ύπνο. Αν παρόλα αυτά δεν αντέχεις και θέλεις οπωσδήποτε να φας κάτι πριν κοιμηθείς, το καλύτερο σαν είναι η μπανάνα με το φυστικοβούτυρο!

Προτίμησε τα σπιτικά
Το μαγείρεμα μπορεί μερικές φορές να είναι κουραστικό - και στο τέλος μιας ήδη κουραστικής ημέρας, είναι συχνά το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις. Σε αυτή την περίπτωση, συχνά απευθυνόμαστε σε τρόφιμα ευκολίας, τα οποία είναι υπερβολικά επεξεργασμένα. Το σώμα μας έχει σχεδιαστεί για να αφομοιώνει και να μεταβολίζει τα τρόφιμα για να πάρει την ενέργεια που χρειάζεται, οπότε αν τρως τακτικά τρόφιμα υψηλής επεξεργασίας, αλλάζεις τη διαδικασία αυτή. Αυτό μπορεί να σε οδηγήσει σε ατονία και χαμηλή ενέργεια. 

Τα καλύτερα σνακ για ενίσχυση της ενέργειας
Τα καλύτερα σνακ φτιάχνονται με συστατικά όπως γιαούρτι, αυγά, ξηρούς καρπούς, σπόρους, ελιές, φρούτα και λαχανικά. Αυτά τα τρόφιμα παρέχουν όλες τις πρώτες ύλες που χρειάζεται το σώμα για να κοιμηθεί καλύτερα, να βελτιστοποιήσει την πέψη και να προστατεύσει το σώμα και τον εγκέφαλό. Επιπλέον, παρέχουν μια σταθερή ροή ενέργειας για τις κουραστικές ημέρες. 

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σωματική άσκηση: Το 1 λεπτό γυμναστικής που μπορεί να κάνει τη διαφορά

Σχέσεις και σεξ: To παιχνίδι με κάρτες που αυξάνει τη σεξουαλική απόλαυση

Παλιοσπύρου: Η πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη στην Κατερίνα Καινούργιου

ESPA BANNER