Γυναίκα

Ομορφιά

Μάσκα προσώπου από φύκια για να δείχνετε 5 χρόνια νεότερη!

Μάσκα προσώπου από φύκια για να δείχνετε 5 χρόνια νεότερη!

Μάσκα προσώπου με φύκια

Η συνταγή είναι πολύ εύκολη.

  • Αγοράστε κάποια αποξηραμένα φύκια από το φαρμακείο ή από ένα κατάστημα υγιεινής διατροφής. (Είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσετε Laminaria φύκια για αυτή τη μάσκα, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε πρωτεΐνες, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες.)

Εκτέλεση:

  • Ρίξτε 2-3 κουταλάκια του γλυκού φύκια σε ένα ποτήρι και 4-5 κουταλάκια του γλυκού νερό που έχετε βράσει.
  • Ανακατέψτε μέχρι να γίνει λείο, σκεπάστε το και αφήστε το για δέκα λεπτά.

Είναι σημαντικό να μην βάλετε πολύ νερό, γιατί θα  είναι δύσκολο να εφαρμόσετε το μείγμα στο πρόσωπό σας χωρίς να στάζει.

  • Προσθέστε μερικές σταγόνες χυμό λεμονιού (για το λιπαρό δέρμα) ή λίγες σταγόνες , ή μερικές σταγόνες βιταμίνης Α ή Β (για ξηρές επιδερμίδες).
  • Ανακατεύετε με τα δάχτυλά σας και βάλτε το στο πρόσωπο για 20-25 λεπτά.
  • Πλύνετε με χλιαρό νερό 

Κάντε τη διαδικασία τη νύχτα πριν πάτε για ύπνο.

Επαναλάβετε τη μάσκα 3-4 φορές την εβδομάδα και θα δείτε το δέρμα σας να γίνεται πιο σφριγηλό και πιο λαμπερό.

 

goodmorningcenter.com

Γυναίκα

3 απίστευτα εύκολοι τρόποι να αυξήσεις την ενέργειά σου με το φαγητό

διατροφή

Όποιον επαγγελματία διατροφής ή γιατρό και να ρωτήσεις, θα σου πει ότι το ενεργειακό μας επίπεδο καθορίζεται από ατελείωτες μεταβλητές τόσο εντός όσο και εκτός του ελέγχου μας, όπως η γενετική και η ηλικία. Ο ύπνος είναι, φυσικά, ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ενίσχυση των αποθεμάτων ενέργειας του σώματός μας, στα οποία έχουμε τον έλεγχο. Αλλά και το φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο.

Υπάρχουν αρκετές διατροφικές συνήθειες (και θρεπτικά συστατικά) που μπορούν να αυξήσουν το ενεργειακό μας επίπεδο. Η διατροφολόγος Samantha Cassetty εξηγεί το ποια είναι τα απλά βήματα που μπορούμε να κάνουμε όταν τρώμε για να νιώθουμε πιο ενεργητικοί, να βελτιώσουμε την πέψη μας και να βελτιστοποιήσουμε τη συνολική μας υγεία. 

Φάε ένα ισορροπημένο πρωινό
Η παράλειψη του πρωινού ή η κατανάλωση ενός μη ισορροπημένου, πλούσιου σε υδατάνθρακες γεύματος το πρωί μπορεί τελικά να οδηγήσει σε σοβαρή νωθρότητα. Το σώμα μας διασπά φυσικά τον μυϊκό ιστό τη νύχτα και αν δεν ξαναχτίσεις μυϊκό ιστό παρέχοντας τα δομικά στοιχεία στο πρωινό, η πέψη και η ενέργειά σου μπορεί να αρχίσουν να επιβραδύνονται.Δοκίμασε να συμπεριλάβεις αυγά ποσέ, καπνιστό σολομό ή χούμους για να ενεργοποιήσεις τη φάση ανοικοδόμησης των μυών. 

Σταμάτησε τα σνακ πριν τον ύπνο
Εάν τρως πολύ αργά το βράδυ, μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σου και αυτό μπορεί να προκαλέσει όλεθρο στις ορμόνες της όρεξής σου και τελικά, τις μεταβολικές διαδικασίες του σώματός σου. Εάν διαρκώς πεινάς τη νύχτα, μπορεί να φταίει το ότι το δείπνο σου είναι πολύ ελαφρύ ή μπορεί να τρως για άλλους λόγους (όπως ανία ή από συνήθεια). Προσπάθησε να φτάσεις στη ρίζα του προβλήματος και απομακρύνσου από την κουζίνα τουλάχιστον δύο ώρες πριν πας για ύπνο. Αν παρόλα αυτά δεν αντέχεις και θέλεις οπωσδήποτε να φας κάτι πριν κοιμηθείς, το καλύτερο σαν είναι η μπανάνα με το φυστικοβούτυρο!

Προτίμησε τα σπιτικά
Το μαγείρεμα μπορεί μερικές φορές να είναι κουραστικό - και στο τέλος μιας ήδη κουραστικής ημέρας, είναι συχνά το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις. Σε αυτή την περίπτωση, συχνά απευθυνόμαστε σε τρόφιμα ευκολίας, τα οποία είναι υπερβολικά επεξεργασμένα. Το σώμα μας έχει σχεδιαστεί για να αφομοιώνει και να μεταβολίζει τα τρόφιμα για να πάρει την ενέργεια που χρειάζεται, οπότε αν τρως τακτικά τρόφιμα υψηλής επεξεργασίας, αλλάζεις τη διαδικασία αυτή. Αυτό μπορεί να σε οδηγήσει σε ατονία και χαμηλή ενέργεια. 

Τα καλύτερα σνακ για ενίσχυση της ενέργειας
Τα καλύτερα σνακ φτιάχνονται με συστατικά όπως γιαούρτι, αυγά, ξηρούς καρπούς, σπόρους, ελιές, φρούτα και λαχανικά. Αυτά τα τρόφιμα παρέχουν όλες τις πρώτες ύλες που χρειάζεται το σώμα για να κοιμηθεί καλύτερα, να βελτιστοποιήσει την πέψη και να προστατεύσει το σώμα και τον εγκέφαλό. Επιπλέον, παρέχουν μια σταθερή ροή ενέργειας για τις κουραστικές ημέρες. 

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σωματική άσκηση: Το 1 λεπτό γυμναστικής που μπορεί να κάνει τη διαφορά

Σχέσεις και σεξ: To παιχνίδι με κάρτες που αυξάνει τη σεξουαλική απόλαυση

Παλιοσπύρου: Η πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη στην Κατερίνα Καινούργιου

ESPA BANNER