Γυναίκα

Ειδήσεις

Στα άδυτα της γυναικείας ερωτικής επιθυμίας ...

Η λαχτάρα της γυναίκας για σεξ είναι αποτέλεσμα της αλληλεπίδρασης πολλών διαφορετικών παραγόντων και δεν εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη λειτουργία των ορμονών, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism.

Όπως τονίζει ο Δρ John Randolph, ένας εκ των βασικών συντακτών της μελέτης, «η γυναικεία ερωτική επιθυμία είναι εξαιρετικά περίπλοκη υπόθεση».
Επί του παρόντος, δεν υπάρχει κάποια διαθέσιμη φαρμακευτική λύση για την αντιμετώπιση της λεγόμενης Διαταραχής Μειωμένης Σεξουαλικής Επιθυμίας (hypoactive sexual desire disorder, HSDD).

Ορισμένοι γιατροί έχουν προτείνει τη χορήγηση χαμηλής δόσης τεστοστερόνης, καθώς έχει αποδειχθεί ότι είναι αποτελεσματική στην ενίσχυση των σεξουαλικών επιδόσεων στο ανδρικό φύλο. Το γυναικείο σώμα παράγει φυσικά τεστοστερόνη –σε πολύ μικρότερες ποσότητες βέβαια σε σύγκριση με τον άντρα– όμως η παραγωγή της ορμόνης μειώνεται σημαντικά εάν η γυναίκα υποβληθεί σε αφαίρεση ωοθηκών ή περάσει το στάδιο της εμμηνόπαυσης.

Σύμφωνα με το Δρ Randolph, αρκετοί επιστήμονες έχουν υποστηρίξει τη θεωρία ότι η τεστοστερόνη παίζει ρόλο στη γυναικεία σεξουαλική λειτουργία, ωστόσο ο ισχυρισμός δεν είχε αποδειχθεί στην πράξη.
Η νέα μελέτη παρέχει τα πρώτα τεκμήρια υπέρ της θεωρίας αυτής, αν και η επίδραση της ορμόνης αποδεικνύεται πολύ ήπια. Σημαντικότερο ρόλο στη γυναικεία ερωτική επιθυμία φάνηκε να παίζει η συναισθηματική ευεξία.
Ο Randolph και οι συνεργάτες του από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν κατέληξαν στο συμπέρασμα αυτό αφού μελέτησαν στοιχεία που αφορούσαν σε 3.302 γυναίκες. Τα στοιχεία προέρχονταν από τη δεκαετή μελέτη SWAN (Study of Women's Health Around the Nation).

Οι γυναίκες που συμμετείχαν στη μελέτη είχαν χορηγήσει δείγμα αίματος ώστε οι γιατροί να μετρήσουν τα επίπεδα της τεστοστερόνης στον οργανισμό τους. Για τους σκοπούς της νέας μελέτης, οι ερευνητές εστίασαν στις γυναίκες που βρίσκονταν στο στάδιο της εμμηνόπαυσης.

Διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που είχαν αυξημένα επίπεδα τεστοστερόνης είχαν ελαφρώς ενισχυμένη σεξουαλική επιθυμία. Τα δεδομένα αποκάλυψαν όμως ότι οι γυναίκες που είχαν σε γενικές γραμμές καλύτερη διάθεση και ήταν πιο ικανοποιημένες συναισθηματικά από τη σχέση τους απολάμβαναν και μια πιο υγιή σεξουαλική ζωή.
«Πολλοί θα προτιμούσαν να πάρουν ένα χάπι για να λυθεί το πρόβλημα», τονίζει ο Randolph, «όμως τα πράγματα είναι αρκετά πιο περίπλοκα για τη γυναίκα σε ό,τι αφορά το σεξ».

Πηγή: onmed.gr

 

Γυναίκα

3 απίστευτα εύκολοι τρόποι να αυξήσεις την ενέργειά σου με το φαγητό

διατροφή

Όποιον επαγγελματία διατροφής ή γιατρό και να ρωτήσεις, θα σου πει ότι το ενεργειακό μας επίπεδο καθορίζεται από ατελείωτες μεταβλητές τόσο εντός όσο και εκτός του ελέγχου μας, όπως η γενετική και η ηλικία. Ο ύπνος είναι, φυσικά, ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ενίσχυση των αποθεμάτων ενέργειας του σώματός μας, στα οποία έχουμε τον έλεγχο. Αλλά και το φαγητό παίζει μεγάλο ρόλο.

Υπάρχουν αρκετές διατροφικές συνήθειες (και θρεπτικά συστατικά) που μπορούν να αυξήσουν το ενεργειακό μας επίπεδο. Η διατροφολόγος Samantha Cassetty εξηγεί το ποια είναι τα απλά βήματα που μπορούμε να κάνουμε όταν τρώμε για να νιώθουμε πιο ενεργητικοί, να βελτιώσουμε την πέψη μας και να βελτιστοποιήσουμε τη συνολική μας υγεία. 

Φάε ένα ισορροπημένο πρωινό
Η παράλειψη του πρωινού ή η κατανάλωση ενός μη ισορροπημένου, πλούσιου σε υδατάνθρακες γεύματος το πρωί μπορεί τελικά να οδηγήσει σε σοβαρή νωθρότητα. Το σώμα μας διασπά φυσικά τον μυϊκό ιστό τη νύχτα και αν δεν ξαναχτίσεις μυϊκό ιστό παρέχοντας τα δομικά στοιχεία στο πρωινό, η πέψη και η ενέργειά σου μπορεί να αρχίσουν να επιβραδύνονται.Δοκίμασε να συμπεριλάβεις αυγά ποσέ, καπνιστό σολομό ή χούμους για να ενεργοποιήσεις τη φάση ανοικοδόμησης των μυών. 

Σταμάτησε τα σνακ πριν τον ύπνο
Εάν τρως πολύ αργά το βράδυ, μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σου και αυτό μπορεί να προκαλέσει όλεθρο στις ορμόνες της όρεξής σου και τελικά, τις μεταβολικές διαδικασίες του σώματός σου. Εάν διαρκώς πεινάς τη νύχτα, μπορεί να φταίει το ότι το δείπνο σου είναι πολύ ελαφρύ ή μπορεί να τρως για άλλους λόγους (όπως ανία ή από συνήθεια). Προσπάθησε να φτάσεις στη ρίζα του προβλήματος και απομακρύνσου από την κουζίνα τουλάχιστον δύο ώρες πριν πας για ύπνο. Αν παρόλα αυτά δεν αντέχεις και θέλεις οπωσδήποτε να φας κάτι πριν κοιμηθείς, το καλύτερο σαν είναι η μπανάνα με το φυστικοβούτυρο!

Προτίμησε τα σπιτικά
Το μαγείρεμα μπορεί μερικές φορές να είναι κουραστικό - και στο τέλος μιας ήδη κουραστικής ημέρας, είναι συχνά το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις. Σε αυτή την περίπτωση, συχνά απευθυνόμαστε σε τρόφιμα ευκολίας, τα οποία είναι υπερβολικά επεξεργασμένα. Το σώμα μας έχει σχεδιαστεί για να αφομοιώνει και να μεταβολίζει τα τρόφιμα για να πάρει την ενέργεια που χρειάζεται, οπότε αν τρως τακτικά τρόφιμα υψηλής επεξεργασίας, αλλάζεις τη διαδικασία αυτή. Αυτό μπορεί να σε οδηγήσει σε ατονία και χαμηλή ενέργεια. 

Τα καλύτερα σνακ για ενίσχυση της ενέργειας
Τα καλύτερα σνακ φτιάχνονται με συστατικά όπως γιαούρτι, αυγά, ξηρούς καρπούς, σπόρους, ελιές, φρούτα και λαχανικά. Αυτά τα τρόφιμα παρέχουν όλες τις πρώτες ύλες που χρειάζεται το σώμα για να κοιμηθεί καλύτερα, να βελτιστοποιήσει την πέψη και να προστατεύσει το σώμα και τον εγκέφαλό. Επιπλέον, παρέχουν μια σταθερή ροή ενέργειας για τις κουραστικές ημέρες. 

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σωματική άσκηση: Το 1 λεπτό γυμναστικής που μπορεί να κάνει τη διαφορά

Σχέσεις και σεξ: To παιχνίδι με κάρτες που αυξάνει τη σεξουαλική απόλαυση

Παλιοσπύρου: Η πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη στην Κατερίνα Καινούργιου

ESPA BANNER