Skip to main content
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τέλος στη στενή συνεργασία Facebook με πολιτικά γραφεία

Image
cb97d70ceab9ac6c99ec7952badbab28.jpg
 clock 17:44 | 21/09/2018
writer icon newsroom ekriti.gr

Το Facebook ανακοίνωσε πως θα διακόψει τη συνεργασία με τα πολιτικά γραφεία, στα οποία ως τώρα έστελνε υπαλλήλους του προκειμένου να στήσουν τις διαδικτυακές καμπάνιες των υποψηφίων.

Ο Ντόναλντ Τραμπ, με δήλωσή του, είχε πει πως ο υπεύθυνος της online καμπάνιας του τον βοήθησε να επικρατήσει. 

Από την πλευρά του το Facebook, ο δεύτερος, διαδικτυακός, διαφημιστικός πράκτορας, είχε πει πως τις ίδιες υπηρεσίες θα προσέφερε και στην Χίλαρι Κλίντον αλλά εκείνη είχε αρνηθεί. 
Τόσο το Facebook όσο και το Twitter προσφέρουν επιπλέον στοχευμένες συμβουλές στις πολιτικές καμπάνιες.

Αυτή την πρακτική δεν προτίθενται να την διακόψουν, αλλά θα την αντικαταστήσουν με δωρεάν διαφημιστικές συμβουλές σε όλα τα πολιτικά πρόσωπα μέσω της ιστοσελίδας τους. 

Το 2016 ο Ντόναλντ Τραμπ ξόδεψε περίπου 44 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις facebook συγκριτικά με τα 28 εκατομμύρια που ξόδεψε η Κλίντον.

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis