Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Κρητικός καταγγέλλει: Μου έκλεψαν πανάκριβο ρολόι μέσα από το δωμάτιο ξενοδοχείου

Image
rolex
 clock 12:01 | 07/02/2018
writer icon newsroom ekriti.gr

Εκτός εαυτού βρέθηκε ένας επιχειρηματίας από την Κρήτη το περασμένο Σάββατο όταν διαπίστωσε ότι από το δωμάτιό του σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών έλειπε το πανάκριβο ρολόι του μάρκας Rolex. Ο επιχειρηματίας ήρθε αντιμέτωπος με την δυσάρεστη έκπληξη επιστρέφοντας από την βόλτα του στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου διέμενε, γύρω στις 9 το βράδυ, όντας βέβαιος ότι είχε αφήσει το ρολόι του, ένα Rolex Deepsea αξίας 10.800 ευρώ, πάνω στο τραπεζάκι μόνο που το πανάκριβο ρολόι έλειπε από την θέση του. Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε ενώπιον και του υπεύθυνου της ρεσεψιόν, πιθανόν το ρολόι να το πήρε η καμαριέρα που μπήκε να τακτοποιήσει το δωμάτιο του λίγα λεπτά μετά την αποχώρηση του, γύρω στις 13.45 του Σαββάτου.

Ο επιχειρηματίας υποστηρίζει ότι η καμαριέρα άφησε ατακτοποίητο το δωμάτιο, πιθανόν μέσα στη βιασύνη της για να πάρει το ρολόι και να φύγει προτού γίνει αντιληπτή. Παραθέτει μάλιστα και το σχετικό φωτογραφικό υλικό όπου φαίνεται ότι το δωμάτιο δεν έχει τακτοποιηθεί σωστά από την υπάλληλο, γεγονός που διαπίστωσε όταν μπήκε στο δωμάτιο και είδε ότι το ρολόι του είχε κάνει φτερά. 

 
Στο βίντεο που εξασφάλισε το protothema.gr, ο επιχειρηματίας λίγα λεπτά αφότου έχει αντιληφθεί την απώλεια του προσωπικού του αντικειμένου και όντας εκτός εαυτού, ζητά επιτακτικά από τον υπεύθυνο της ρεσεψιόν τα στοιχεία της καμαριέρας για να έρθει σε επαφή μαζί της.    
«Θα μου δώσεις το όνομα; Αν ήσουν συνεργάσιμος θα μου έλεγες, έλα να μπούμε στις κάμερες του διαδρόμου, να δούμε ποιοι μπήκαν στο δωμάτιο σου», απευθύνεται φανερά εκνευρισμένος προς τον υπεύθυνο της ρεσεψιον, ο οποίος του απαντά ότι, «δεν υπάρχουν κάμερες στο ξενοδοχείο».  «Ποια είναι τα ονόματα, ποιοι καθάρισαν το δωμάτιο μου, μπορείς να μου το πεις;» επιμένει ο επιχειρηματίας. «Δεν είναι στο χέρι μου» απαντάει ψύχραιμος ο υπάλληλος. Τότε ο ένοικος που υποστηρίζει ότι έπεσε θύμα κλοπής ανεβάζει ακόμα περισσότερο τον τόνο της φωνής του, ενώ το σκηνικό παρακολουθούν κι άλλοι πελάτες του ξενοδοχείου. «Φοβάσαι;  Τι Φοβάσαι; Γιατί δεν μου λες "Ναι, θα σου δώσω τα ονόματα». Εσύ το πήρες; Δεν το πήρες εσυ. Γιατί δεν με βοηθάς; Θέλω να μου πεις, "να αυτό είναι το προσωπικό του ορόφου". Γιατί δεν μου το λες;  Μήπως είναι ανασφάλιστο; Μήπως είναι κλέφτες;»

Υπέβαλε μήνυση

Στη συνέχεια υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ του επιχειρηματία με αξιωματικό του Ανακριτικού Τμήματος Ασφάλειας Αθηνών. Ο επιχειρηματίας εξήγησε στον αστυνομικό τι ακριβώς είχε συμβεί, υποστηρίζοντας ότι η καμαριέρα που μπήκε να καθαρίσει το δωμάτιο του έκανε …μισές δουλειές, προφανώς  επειδή, όπως πιστεύει, ίσως να μπήκε στο πειρασμό να πάρει το ρολόι και από το άγχος της να μην την πάρουν χαμπάρι προτίμησε να μην ολοκληρώσει την δουλειά της.

«Ξέχασα να πάρω φεύγοντας το ρολόι μου, ενώ είχα και άλλα πράγματα αξίας. Απ’ ότι διαπίστωσα η καμαριέρα είχε φτιάξει το μπάνιο, είχε στρώσει τα κρεβάτια και όταν έφτασε σε ένα μικρό τραπεζάκι, είδε το ρολόι, πήρε και το δίσκο με τα φαγητά και όλο το υπόλοιπο δωμάτιο το άφησε όπως ήταν», ανέφερε στον αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ.

«Πώς ξέρετε ότι πρόκειται για την συγκεκριμένη καμαριέρα;» τον ρώτησε εκείνος. «Δεν ξέρω καν ποια είναι η καμαριέρα. Το ρολόι το πήρε αυτός που μπήκε στο δωμάτιο και ο μοναδικός που μπήκε στο δωμάτιο ήταν η καμαριέρα. Με το που μπήκε εκείνη το ρολόι έφυγε. Ο υπεύθυνος του προσωπικού συμφώνησε ότι το δωμάτιο δεν είχε τακτοποιηθεί σωστά», απάντησε.  
 
Ο υπεύθυνος προσωπικού, σύμφωνα πάντα με τον επιχειρηματία, χρησιμοποίησε μια συσκευή την οποία τοποθέτησε στην κλειδαριά για να διαπιστώσει ποιος μπήκε στο δωμάτιο την ώρα που έλειπε ο πελάτης.

Ο αξιωματικός του Ανακριτικού Τμήματος συμβούλεψε τον καταγγέλλοντα να επισκεφτεί το επόμενο πρωί το Αστυνομικό Τμήμα Αμπελοκήπων για να υποβάλει μήνυση ενώ τον ρώτησε αν γνωρίζει ποια είναι τα στοιχεία της καμαριέρας που μπήκε στο δωμάτιο με τον επιχειρηματία να του εξηγεί ότι η διεύθυνση του ξενοδοχείου αρνήθηκε να δώσει τα στοιχεία της.

Τελικά ο επιχειρηματίας υπέβαλε μήνυση κατά παντός υπευθύνου όταν έφτασε στο Ηράκλειο της Κρήτης ενώ σκοπεύει να διεκδικήσει και χρηματική αποζημίωση.
   
Τι απαντά το ξενοδοχείο

Το protothema.gr επικοινώνησε ως όφειλε με το ξενοδοχείο, ζητώντας την άποψη των υπευθύνων της επιχείρησης σχετικά με τις καταγγελίες του πελάτη τους.

Στην απάντησή του εκπρόσωπος του ξενοδοχείου εκφράζει τη λύπη του αλλά τονίζει ότι η επιχείρηση δεν έχει καμία ευθύνη από τη στιγμή που το ρολόι δεν είχε τοποθετηθεί στο χρηματοκιβώτιο του δωματίου.

Η απάντηση έχει ως εξής:

Ο πελάτης μας Κ.Μ. ο οποίος αφίχθη στο ξενοδοχείο την 2-2-2018 και αναχώρησε την 4-2-2018, μας δήλωσε ότι κατά την  απουσία του από το δωμάτιο του με αρ. 1505  έχασε ένα ρολόι μάρκας Rolex το οποίο είχε αφήσει στο κομοδίνο του ξενοδοχείου.

Πραγματικά λυπούμαστε για τη απώλεια αυτή, όμως το ξενοδοχείο μας, όπως αυτό συμβαίνει διεθνώς, δεν έχει καμία ευθύνη για την απώλεια τιμαλφών και χρημάτων πελατών του αν δεν τοποθετούνται στα υπάρχοντα χρηματοκιβώτια, όπως αναφέρεται και στη σχετική πινακίδα που είναι αναρτημένη στην reception του ξενοδοχείου μας.

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis